تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 10:43
کد خبر : 136985

سرمایه در گردش و بدهی واحدهای تولیدی سریعاً تعیین تکلیف شود

سرمایه در گردش و بدهی واحدهای تولیدی سریعاً تعیین تکلیف شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: باید هرچه سریع‌تر مسائل طرح‌شده در جلسه به‌خصوص مساله سرمایه در گردش و بدهی واحدهای تولیدی استان تعیین تکلیف شود. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: باید هرچه سریع‌تر مسائل طرح‌شده در جلسه به‌خصوص مساله سرمایه در گردش و بدهی واحدهای تولیدی استان تعیین تکلیف شود.

وی افزود: کوتاهی در رفع موانع واحدهای تولیدی قابل قبول نیست و بانک‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید با پشتیبانی و مانع‌زدایی نسبت به فعال‌سازی واحدها اقدام نمایند تا این امر علاوه بر رونق تولید، به ایجاد اشتغال پایدار کمک کرده و موجب ارتقای سطح معیشتی مردم شود.

بانک‌ها و دستگاه‌ها راهکارهای مناسب رفع موانع تولید را پیدا کنند

استاندار اردبیل ادامه داد: لازم است بانک‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط با مشکلات مطرح‌شده واحدهای تولیدی، با یافتن راهکارهای مناسب در راستای تسهیل در موانع واحدهای تولیدی اقدام و از ظرفیت‌های لازم در این خصوص استفاده کنند.

عاملی بیان کرد: چنان‌چه در برخی موارد سیستم بانکی اجازه کار را نمی‌دهد، می‌توان با تفاهم و همکاری و رعایت همه جوانب، سیستم را به نفع مردم و جوانان تغییر داد. 

گفتنی است؛ در این جلسه مسائل و مشکلات ۷ واحد تولیدی در خصوص تسهیلات، تعیین تکلیف بدهی، مجوز احداث، تمدید قرارداد زمین و صدور بلامانع، مشکلات بیمه‌ای و مالیات، طرح و تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحدهای مذکور اتخاذ شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد