تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 13:05
کد خبر : 136576

سفارش سردار همدانی در آغاز عملیات کربلای ۲ +صوت منتشرنشده

سفارش سردار همدانی در آغاز عملیات کربلای ۲ +صوت منتشرنشده

خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: سردار شهید حسین همدانی از بزرگ‌ترین فرماندهان جنگ سوریه، نابغه‌ جنگ‌های ناهمتراز در غرب آسیا شناخته می‌شود. این سردار شهید در کنار حاج احمد متوسلیان، شهید محمدابراهیم همت و شهید محمود شهبازی از بنیانگذاران تیپ ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) بوده است. آنچه در ادامه می‌شنوید، سخنان منتشر نشده سردار شهید حسین

خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: سردار شهید حسین همدانی از بزرگ‌ترین فرماندهان جنگ سوریه، نابغه‌ جنگ‌های ناهمتراز در غرب آسیا شناخته می‌شود. این سردار شهید در کنار حاج احمد متوسلیان، شهید محمدابراهیم همت و شهید محمود شهبازی از بنیانگذاران تیپ ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) بوده است.

آنچه در ادامه می‌شنوید، سخنان منتشر نشده سردار شهید حسین همدانی است که خبرگزاری فارس به مناسبت اختتامیه دومین دوره دوسالانه انتخاب کتاب جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل‌ بیت (ع) با عنوان «جایزه سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» این صوت تاریخی را برای نخستین بار منتشر می‌کند:

 

 

سفارش سردار حسین همدانی چه بود؟

سردار شهید همدانی در هشتم شهریور ماه سال ۱۳۶۵ در بحبوحه عملیات کربلای ۲ در ارتفاع کرو سفارش و توصیه‌ای را خطاب به همرزمانش در اردوگاه تیپ ۱۰۵ قدس بیان کرد:  

اولین مسأله برای ما رضایت خداست، در تمام لحظه‌ها، از لحظه‌ای که حرکت می‌کنیم تا لحظه‌ای که با دشمن درگیر می‌شویم و تا لحظه‌ای که پیروزی ظاهری نصیب شما می‌شود. شما در تمام لحظات و حتی آن لحظاتی که انگشت شما روی ماشه می‌رود و می‌چکانید و دشمن را نشانه می‌‌گیرید، باید به نام خدا قربه الی الله باشد و اگر چنین بود، پیروزید. حالا که پیروزی ظاهری به دست بیاید که می‌آید، رضایت او برای ما بس است. پس ما در تمام لحظات باید این را متوجه باشیم و اگر این چنین بودیم مسلماً‌ خدا وعده داده پیروزی ظاهری و فتح ظاهری را. در تمام لحظات سفارش می‌کنم برادرها که به یاد خدا باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد