تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 12:36
کد خبر : 136312

هوشمندسازی یک اصل برای پلیس است

هوشمندسازی یک اصل برای پلیس است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری رئیس پلیس کشور صبح امروز در مراسم رونمایی از پروژه‌های هوشمندسازی ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی با توجه به تنوع مأموریت، گستردگی و ضرورت ارائه خدمات باید به سمت هوشمند سازی گام بردارد. وی افزود:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری رئیس پلیس کشور صبح امروز در مراسم رونمایی از پروژه‌های هوشمندسازی ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی با توجه به تنوع مأموریت، گستردگی و ضرورت ارائه خدمات باید به سمت هوشمند سازی گام بردارد.

وی افزود: بخشی از کارهایی که در حوزه هوشمندسازی پلیس صورت گرفته و مورد بهره برداری قرار گرفته را در این مراسم خدمت مردم گزارش خواهیم داد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: هوشمند سازی را یک اصل برای نیروی انتظامی می‌دانیم، باید برای ارائه خدمات سریع‌تر بین دستگاه‌ها ارتباط داشته باشیم.

وی افزود: حضرت آقا تاکید کردند که نیروی انتظامی علاوه بر اینکه یک نیروی نظامی و جزو نیروهای مسلح است، فرمودند که شما یک سازمان خدماتی و خدمت رسان به مردم هستید، لذا باید کاری کنیم که مردم این خدمت‌هایی را که انجام می‌دهیم، حس کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد