تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 11:40
کد خبر : 135770

پیگیری علت ممانعت عراق از ورود زائران ایرانی توسط مجلس

پیگیری علت ممانعت عراق از ورود زائران ایرانی توسط مجلس

– اخبار سیاسی – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز قوه مقننه، در تذکری با اشاره به موضوع پیاده‌رو اربعین، گفت: عراق مانع توفیق پیاده روی بسیاری از شهروندان ایرانی

– اخبار سیاسی –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز قوه مقننه، در تذکری با اشاره به موضوع پیاده‌رو اربعین، گفت: عراق مانع توفیق پیاده روی بسیاری از شهروندان ایرانی شد که به دلیل مشکلات مالی می‌توانستند در زمان اربعین به عتبات عالیات سفر کنند.

وی در همین راستا افزود:کمیسیون‌های مربوطه باید علت مخالفت عراق با ورود زائران از مرز زمینی را پیگیری کنند که چه سندی وجود دارد که تنها به ۶۰ هزار نفر مجوز ورود داده شد.

نماینده مردم اراک در مجلس ادامه داد:این در حالی است که زائران زیادی از پاکستان، افغانستان و آذربایجان به سفر اربعین رفتند اما این توفیق از ایرانیان گرفته شد.

آصفری بیان کرد: برخی شرکت‌ها و ایرلاین‌ها از این شرایط کاسبی و قیمت گزافی بابت بلیت هواپیما دریافت کردند لذا منع ورود زائران ایرانی از طریق مرز زمینی باید پیگیری شود.

انتهای‌ پیام/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد