تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 0:30
کد خبر : 135690

غلامرضازاده در جمکران ندبه می‌خواند

غلامرضازاده در جمکران ندبه می‌خواند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همچون هفته‌های گذشته برنامه سه‌گانه قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه این هفته نیز در مسجد مقدس جمکران همزمان با روزهای پایانی ماه صفر برگزار می‌شود. روز سه شنبه ۱۳ مهرماه مراسم قرائت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همچون هفته‌های گذشته برنامه سه‌گانه قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه این هفته نیز در مسجد مقدس جمکران همزمان با روزهای پایانی ماه صفر برگزار می‌شود.

روز سه شنبه ۱۳ مهرماه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با قرائت دعای توسل علی حبیب‌زاده بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود. همچنین در روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی و قرائت دعای حجت‌الاسلام حسین‌آبادی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

روز جمعه ۱۶ مهرماه مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام الیاسی و قرائت دعای ندبه محمدرضا غلامرضا زاده برگزار و از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده خواهد شد.

تمام این برنامه‌ها از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران در فضای مجازی به نشانی jamkaran_ir نیز پخش زنده خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد