تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 17:29
کد خبر : 135217

برگزاری آیین گرامیداشت سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم در ملایر

برگزاری آیین گرامیداشت سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم در ملایر

‍ حسین فارسی روز پنج شنبه ۸ مهر ماه در جلسه هماهنگی برگزاری آیین گرامیداشت ششمین سالگرد سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: قرار است ۱۵ مهر ماه آئین گرامیداشت سردار شهید حاج حسین همدانی همزمان در سراسر استان همدان برگزار شود. فارسی با تاکید بر رعایت کامل دستورالعمل‌ها و

‍ حسین فارسی روز پنج شنبه ۸ مهر ماه در جلسه هماهنگی برگزاری آیین گرامیداشت ششمین سالگرد سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: قرار است ۱۵ مهر ماه آئین گرامیداشت سردار شهید حاج حسین همدانی همزمان در سراسر استان همدان برگزار شود.

فارسی با تاکید بر رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری این آئین، گفت:  با توجه به برگزاری مراسم‌ اربعین با نظم خاص و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان، انتظار داریم این مراسم نیز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور هیٔت‌های مذهبی، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در فضای باز به صورت باشکوه برگزار شود.
وی ادامه داد: آئین گرامیداشت سردار همدانی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ ظهر روز ۲۸ صفر در خیابان خیام و در فضای باز برگزار می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر خواستار اجرای طرح ترافیکی ویژه در این مسیر و برقراری نظم و امنیت، استقرار دو دستگاه آتش‌نشانی، نصب بنر اطلاع‌رسانی در سطح شهر و فضاسازی و آماده‌سازی محل برگزاری مراسم توسط دستگاه‌های مرتبط شد.
فارسی خاطر نشان کرد: برپایی تعداد محدودی موکب و پذیرایی توسط هیئت‌های مذهبی از میدان امام حسین(ع) تا میدان امام(ره) به شکل بسته‌بندی و با رعایت موارد بهداشتی باشد.
وی یادآور شد: علاوه بر برگزاری این مراسم در ملایر، مراکز بخش‌های ملایر نیز می‌توانند همزمان با سراسر استان همدان نسبت به برگزاری آیین گرامیداشت سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم اقدام کنند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد