تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 10:01
کد خبر : 135111

ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان بوشهرآراسته به معروف ها باشد

ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان بوشهرآراسته به معروف ها باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه در دیدار اعضای داخلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بیان اینکه اگر چیزی بخواهد تأثیر گذار باشد باید خود دارای آن قدرت تأثیر باشد، اظهار داشت:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه در دیدار اعضای داخلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بیان اینکه اگر چیزی بخواهد تأثیر گذار باشد باید خود دارای آن قدرت تأثیر باشد، اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اگر بخواهد منکر را پیشگیری و معروف را نهادینه کند اول خود باید این شرایط را هم به صورت مجموعه‌ای و هم شخصی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر باید به صورت مجموعه‌ای و شخصی آراسته به معروف‌ها و پیراسته از منکرات باشد.

وی افزود: در این زمینه لازم است جلسات درون مجموعه‌ای و حتی خانوادگی در منزل داشته باشید و بر روی عمل به معروف‌ها و نهی از منکرات به صورت شخصی و مجموعه‌ای کار کنید.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اولین آمر به معروف و ناهی از منکر خداست، تصریح کرد: شما به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر باید اول خودتان دارای این شرایط باشید تا بتوانید تأثیر گذار باشید.

امام جمعه بوشهر با تشکر از تلاش‌ها، کوشش‌ها و زحمات انجام گرفته در این ستاد، افزود: مسئولیت شما بسیار سنگین است و تا می‌توانید تلاش کنید تا کار به سرانجام برسد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد