تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 21:26
کد خبر : 135026

اعزام افزون بر ۵۰ دستگاه اتوبوس از آذربایجان غربی به مرز مهران

اعزام افزون بر ۵۰ دستگاه اتوبوس از آذربایجان غربی به مرز مهران

ارسلان شکری گفت: به منظور تسهیل در بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) افزون بر ۵۰ دستگاه ناوگان حمل ونقل مسافر از استان آذربایجان غربی به مرز مهران اعزام شده است. وی با قدردانی از همکاری ‌و تعامل انجمن ها و شرکت های مسافربری آذربایجان غربی در خدمات دهی به زائران اربعین حسینی درحال بازگشت به

ارسلان شکری گفت: به منظور تسهیل در بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) افزون بر ۵۰ دستگاه ناوگان حمل ونقل مسافر از استان آذربایجان غربی به مرز مهران اعزام شده است.

وی با قدردانی از همکاری ‌و تعامل انجمن ها و شرکت های مسافربری آذربایجان غربی در خدمات دهی به زائران اربعین حسینی درحال بازگشت به کشور اظهار کرد: آمادگی لحظه‌ای برای اعزام ناوگان به سمت مرز مهران و ارائه خدمات کیفی به زائران با حضور نمایندگان استان در مرز مهران فراهم بوده و مرز بین‌المللی مهران به‌عنوان تنها مرز زمینی برای بازگشت زائران از پیاده‌روی اربعین در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود:  بر اساس موافقت مسئولان عراقی امسال تنها ۶۰ هزار زائر از طریق هوایی مجوز حضور در پیاده‌روی اربعین دریافت کردند که بسیاری از آن‌ها تنها بلیت رفت داشتند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد