تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 18:26
کد خبر : 135008

مستند «آخرت رفاقت» در قم رونمایی شد

مستند «آخرت رفاقت» در قم رونمایی شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قم، مراسم رونمایی از مستند «آخر رفاقت» با محوریت معرفی سردار شهید احمد کریمی فرمانده گردان حضرت معصومه (س) لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) عصر امروز در سالن همایش باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد. «آخر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قم، مراسم رونمایی از مستند «آخر رفاقت» با محوریت معرفی سردار شهید احمد کریمی فرمانده گردان حضرت معصومه (س) لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) عصر امروز در سالن همایش باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد.

«آخر رفاقت» با موضوع سیره و سلوک رفتاری سردار شهید احمد کریمی و حاصل روایت رفاقت‌های این شهید با رزمندگان دفاع مقدس در دوره فرماندهی در لشگر ۱۷ علی ابن ابیطالب است که از زبان ۵۴ نفر از هم‌رزمان او و به همت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم تهیه و تدوین شده است.

نویسندگی و کارگردانی مستند آخر رفاقت بر عهده داود جلیلی و تهیه کنندگی آن بر عهده کانون حدیث فتح بوده است.

همچنین در این مراسم که با حضور یادگاران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، اعضای شورای اسلامی شهر، برخی مدیران و مسئولین استانی و شهری قم برگزار شد، از خانواده سردار شهید کریمی و جمعی از همرزمان وی تجلیل شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد