تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 14:05
کد خبر : 134911

هرگاه به تدابیر رهبری عمل شد، موفق بودیم/ ایجاد سند اعتلای بسیج در جهت تحقق همه جنبه‌‌ مردم سالاری

هرگاه به تدابیر رهبری عمل شد، موفق بودیم/ ایجاد سند اعتلای بسیج در جهت تحقق همه جنبه‌‌ مردم سالاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سردار سلیمانی در گردهمایی فرماندهان بسیجی که در محل دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد اظهار کرد: در ۲۳ بهمن سال ۱۳۹۷ پس از ابلاغ سند گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری، وارد گام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سردار سلیمانی در گردهمایی فرماندهان بسیجی که در محل دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد اظهار کرد: در ۲۳ بهمن سال ۱۳۹۷ پس از ابلاغ سند گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری، وارد گام دوم انقلاب شدیم.

وی گفت: هرگاه به دستورات اسلام و تدابیر رهبری عمل کردیم موفق بودیم و هرجایی که به این دستورات و تدابیر عمل نشد و یا عده‌ای مانع شدند تا مردم نقش خود را در موضوعات ذیل تدابیر امام مسلمین عمل کنند، دچار عقب‌ماندگی شدیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در سایه عمل به گام دوم در تحقق دولت اسلامی، در تلاشیم تا دولت اسلامی شکل بگیرد و ویژگی‌های این دولت در بیانات رهبر معظم انقلاب به‌صورت مبسوط وجود دارد.

وی تأکید کرد: بر اساس بیانیه گام دوم، سند اعتلای ده‌ساله بسیج با این هدف تشکیل می‌شود تا تشکیلات مردمی بسیج با تمرکز بر بسیج ده‌ها میلیونی و با تلاش جوانان و همراهی با حلقه‌های میانی و سازمان‌های مردم‌نهاد، حرکت عمومی در جهت تحقق همه جنبه‌‌ی مردم‌سالاری شکل بگیرد.

سردار سلیمانی ضمن اشاره به راهبردی بودن این سند اضافه کرد: این سند برای تحقق اهداف برنامه‌ریزی و با توجه به بوم هر منطقه پیاده خواهد شد که این موضوع توسط پایگاه‌های بسیج انجام می‌شود.

وی گفت: با فعال شدن مساجد و پایگاه‌ها شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بسیج پیش‌قراول این اقدام انقلابی خواهد بود وهرجا بسیج پیش‌قدم شد مردم نیز همکاری کردند و ارتباط تنگاتنگ بین مردم و بسیج می‌تواند باعث ایجاد یک پایگاه قوی‌تری با فرماندهی مقام معظم رهبری ایجاد شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در برهه زمانی فعلی بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب، بسیج باید نقش تاریخی خود را در جنبه اقتصاد، کرونا، فرهنگ، حل مشکلات مردم، آسیب‌های اجتماعی و … ایفا کند و این‌ها رسالت بسیج است.

وی تأکید کرد: این موارد شدنی است و دلیل آن وجود نمونه‌های موفق در استان خراسان‌شمالی است.

سردار سلیمانی به تشکیل ستادهای تحول در محلات اشاره کرد و افزود: اگر تشکیلات بسیج درصدد سازمان‌دهی بسیجیان باشد، راهش تربیت جوان موفق انقلابی است.

وی یادآوری کرد: در مواجهه با ویروس کرونا بسیج به‌اندازه‌ای که وزارت بهداشت اعلام نیاز کرده بود، پای‌کار آمد و فعالیت نمود.

سردار سلیمانی در انتها به ساخت یک‌میلیون مسکن اشاره کرد و گفت: ساخت یک‌میلیون مسکن کار بزرگی است که درصورتی‌که این اقدام مردم پایه شود حتماً انجام خواهد شد و به طبع آن اشتغال ایجاد خواهد شد

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد