تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 12:10
کد خبر : 134869

اعزام تیم واکنش سریع مرکز بهداشت همدان به مرز مهران

اعزام تیم واکنش سریع مرکز بهداشت همدان به مرز مهران

مهدی خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اعزام تیم واکنش سریع مرکز بهداشت استان همدان به منطقه مرزی مهران خبر داد و اظهار کرد: این تیم عصر روز گذشته برای ارائه خدمات بهداشتی به زائران اربعین حسینی(ع) راهی مهران شد. وی بیان کرد: به درخواست معاونت بهداشت وزارت بهداشت، تیم ۲۰ نفره

مهدی خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اعزام تیم واکنش سریع مرکز بهداشت استان همدان به منطقه مرزی مهران خبر داد و اظهار کرد: این تیم عصر روز گذشته برای ارائه خدمات بهداشتی به زائران اربعین حسینی(ع) راهی مهران شد.

وی بیان کرد: به درخواست معاونت بهداشت وزارت بهداشت، تیم ۲۰ نفره معاونت بهداشتی همدان متشکل از کارشناسان بهداشت عمومی و مبارزه به بیماری‌ها و مراقبین سلامت برای انجام تست کووید از زائرین اربعین حسینی به منطقه مرزی مهران اعزام شدند.

کارشناس بهداشت محیط کار معاونت بهداشتی استان همدان با اشاره به اینکه ایام اربعین به دلیل عملکرد مثبت معاونت بهداشتی همدان هرسال تیم بهداشتی همدان به مرز مهران اعزام می‌شود خاطرنشان کرد: با توجه به عبور زائران از استان همدان در داخل استان نیز تیم‌های بهداشتی متعددی وظیفه رصد کردن وضعیت بهداشت را در استان به عهده دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد