تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 10:17
کد خبر : 134812

مبارزه آگاهانه و جهادی پیشمرگان مسلمان کرد در تاریخ ایران جاودانه می‌ماند

مبارزه آگاهانه و جهادی پیشمرگان مسلمان کرد در تاریخ ایران جاودانه می‌ماند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در گردهمایی رزمندگان پیشمرگان کرد مسلمان که با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در سالن مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در گردهمایی رزمندگان پیشمرگان کرد مسلمان که با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در سالن مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس و غلبه رزمندگان بر دشمنان وزن سیاسی و اقتصادی ایران را در تراز جهانی بالا برد و کشور ما را تبدیل به یک کشور قدرتمند و تعیین کننده در جهان کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: پیروزی در دفاع مقدس تنها غلبه بر دشمن بعث نبود، بلکه غلبه بر استکبار و پیروزی حق علیه باطل و تحقق وعده الهی بود.

وی خطاب به پیشمرگان مسلمان کرد تصریح کرد: در آوردگاه هشت سال دفاع مقدس شاهد رزم، جهاد و مقابله مستحکم شما عزیزان بودیم.

فرمانده سپاه کردستان همچنین اظهار کرد: تاسیس و شکل گیری سازمان پیشمرگان کرد مسلمان و مبارزه شجاعانه شما علیه اشرار ضدانقلاب در تاریخ ایران زمین جاودانه باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: رزم شما سلحشوران پیشمرگان کرد مسلمان قطعه‌ای از برگ زرین تاریخ انقلاب گشته و آیندگان آن را با افتخار الگوی خود قرار می‌دهند.

سردار حسینی افزود: ایثارگری و شجاعت شما پیشمرگان مسلمان کرد افسانه رستم و سهراب را به عینه به واقعیت تبدیل کرد.

وی عنوان کرد: مجاهدت‌های پیشمرگان مسلمان کرد در آن دوران سخت که دشمنان تلاش می‌کردند کشور را تجزیه کنند، در قالب سازمان پیشمرگان کرد مسلمان موجب شکست دشمن و پیروزی بزرگ ملت ایران در برابر جبهه باطل شد.

سردار حسینی اذعان کرد: پیروزی امروز و تحقق اهداف امام خمینی(ره) حاصل مجاهدت‌های شما پیشمرگان کرد مسلمان بود که از آب و خاک، شرافت و اعتقادات ملت ایران دفاع کردید.

وی تصریح کرد: امروز آمده‌ایم بگوییم که ما نوکر شما پیشمرگان کرد مسلمان و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت خاک پای شما هستیم چون شماها عامل قدرت جمهوری اسلامی ایران بودید شما در کنار رزمندگان انصار جبهه مستحکم را برای مقابله و غلبه بر دشمن تشکیل دادید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد