تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1396 - 9:08
کد خبر : 13430

نرخ طلاق در خمین ۱۷ درصد کاهش یافت

نرخ طلاق در خمین ۱۷ درصد کاهش یافت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مریم باقری، رئیس ثبت احوال خمین، امروز چهارشنبه پنجم مهرماه در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال این شهرستان گفت: در شش ماهه نخست امسال در این شهرستان نرخ طلاق  نسبت به مشابه سال قبل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مریم باقری، رئیس ثبت احوال خمین، امروز چهارشنبه پنجم مهرماه در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال این شهرستان گفت: در شش ماهه نخست امسال در این شهرستان نرخ طلاق  نسبت به مشابه سال قبل ۱۷ درصد کاهش داشته است.
وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال ۱۸۰ فقره طلاق در این شهرستان به ثبت رسیده است افزود: تعداد طلاق‌های ثبتی سال جاری  127 مورد شهری و ۵۳ مورد روستایی بوده است.
باقری ادامه داد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته شهرستان‌های اطراف برای ثبت طلاق به خمین مراجعه می‌کردند آمار طلاق خمین رو به فزونی رفته بود در حالیکه  در سال جاری شهرستان‌های دلیجان و گلپایگان طلاق‌های خود را در محل شهر خود به ثبت می‌رسانند؛ لذا آمار طلاق‌های ثبتی در خمین کاهش یافته است.
وی  با اشاره به ثبت ۵۰۳ فقره ازدواج در شش ماه نخست امسال اظهار کرد: این تعداد ازدواج نسبت به سال گذشته ۶۷ فقره کاهش یافته است که ۳۶۵ مورد در حوزه شهری و ۱۳۷ مورد روستایی بوده است.
رئیس ثبت احوال خمین اضافه کرد: تعداد  ولادت‌های ثبت شده در این شهرستان نیز نسبت به مشابه سال گذشته با کاهش روبه رو بوده است به طوری که  828 مورد ولادت به ثبت رسیده است و این تعداد در سال گذشته ۸۷۱ مورد بوده است.
وی با ابراز تاسف از افزایش ثبت  آمار فوت در خمین ادامه داد: تنها واقعه حیاتی که در شش ماهه نخست امسال نسبت به مشابه سال گذشته با افزایش روبه رو بوده است واقعه وفات است که ۳۰۳ مورد از ابتدای سال تاکنون گزارش و ثبت شده است که این تعداد در سال گذشته ۲۷۱ مورد بوده است.
رئیس ثبت احوال خمین با بیان اینکه ۴۷ درصد از مرگ و میرها در شهرستان خمین ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی است خاطرنشان کرد: معاونت بهداشت این شهرستان خدمات نوین میانسالی را در راستای پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی انجام داده است و انتظار می‌رود نرخ وفات کاهش پیدا کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد