تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1396 - 8:09
کد خبر : 13413

۲۰ درصد جمعیت فعال ریگان بیکار است

۲۰ درصد جمعیت فعال ریگان بیکار است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ریگان، امین باقری امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان کرمان- شهرستان ریگان  که با حضور استاندار کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه شهرستان ریگان ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد اظهارداشت: ۶۸ درصد جمعیت شهرستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ریگان، امین باقری امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان کرمان- شهرستان ریگان  که با حضور استاندار کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه شهرستان ریگان ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد اظهارداشت: ۶۸ درصد جمعیت شهرستان ریگان در روستاها ساکن هستند.

وی از وجود یک دانشگاه و چهار حوزه علمیه در شهرستان ریگان خبر داد و افزود: از چهار حوزه علمیه موجود در این شهرستان دو حوزه علمیه اهل تسنت و دو حوزه علمیه به مذهب شیعه تعلق دارد.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه ۱۱۵ مسجد در شهرستان ریگان وجود دارد خاطر نشان کرد: از این تعداد ۳۵ مسجد آن متعلق به اهل تسنت بوده و بقیه مساجد متعلق به شیعیان است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند  تصریح کرد: ۲۰ درصد جمعیت فعال این شهرستان بیکار هستند.

باقری اعتیاد و آمار بالای طلاق را از دیگر مشکلات این شهرستان دانست و افزود: قاچاق انسان و سوخت و یکی دیگر از معضلات این شهرستان می‌باشد.

وی با اشاره به اقدامات معین اقتصادی منطقه، عنوان کرد: برای ارتقای نشاط و روحیه مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی دو طرح در دستور کار قرار دارد.

فرماندار ریگان افزود: در روستاهای با جمعیت بالا ۳۰ صندوق خرد روستایی راه‌اندازی کرده‌ایم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد