تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1400 - 9:33
کد خبر : 134035

پیاده روی نمادین اربعین در گلستان برگزار می شود

پیاده روی نمادین اربعین در گلستان برگزار می شود

حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آن چیزی که در مراسم اربعین برای ما مهم بوده زنده نگه‌داشتن فرهنگ اربعین برای همه نسل‌ها است. مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به اینکه جوانان ما همه پیرو مکتب امام حسین (ع) هستند، تصریح کرد: باتوجه به شرایط کرونایی که

حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آن چیزی که در مراسم اربعین برای ما مهم بوده زنده نگه‌داشتن فرهنگ اربعین برای همه نسل‌ها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به اینکه جوانان ما همه پیرو مکتب امام حسین (ع) هستند، تصریح کرد: باتوجه به شرایط کرونایی که وجود دارد اوقاف امور خیریه تلاش کرده با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مراسم اربعین را در بقاع متبرکه شاخص سراسر استان برگزار کند.

سلیمانی فرد ادامه داد: تعزیه‌خوانی و قرائت زیارت اربعین، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در بین عزادارها، پیاده‌روی نمادین و دیگر موارد از جمله برنامه‌هایی که در روز اربعین در برخی از بقعه‌های متبرکه برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم ظهر امامزاده عبدالله گرگان با قرائت زیارت اربعین به همراه مداحی از سیمای مرکز گلستان پخش خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان به ضرورت شورآفرینی و معرفت آفرینی و حفظ وحدت رویه در برگزاری مراسم اربعین تاکید کرد و گفت: امسال برای بسیاری حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین مقدور نیست اما همه تلاش ما بر این است که بتوانیم با برگزاری مراسم باشکوه در این ایام عشق و ارادت خود را به مکتب امام حسین (ع) نشان دهیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد