تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 13:29
کد خبر : 133860

شاعر البرزی برگزیده نخست هفتمین کنگره ملی شعر اربعین شد

شاعر البرزی برگزیده نخست هفتمین کنگره ملی شعر اربعین شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا استان البرز، ناصر مقدم اظهار کرد:عمران بهروج از سال ۱۳۸۷ فعالیت های ادبی خود را آغاز کرده و تا کنون در چندین دوره کنگره، جشنواره و سوگواره ملی شعر، برگزیده شده است همچنین این شاعر توانمند استان البرز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا استان البرز، ناصر مقدم اظهار کرد:عمران بهروج از سال ۱۳۸۷ فعالیت های ادبی خود را آغاز کرده و تا کنون در چندین دوره کنگره، جشنواره و سوگواره ملی شعر، برگزیده شده است همچنین این شاعر توانمند استان البرز مجموعه غزل ماه شب پانزدهم را به چاپ رسانده است.

وی افزود: شش دوره قبلی کنگره ملی شعر اربعین  به صورت استانی برگزار شد ولی امسال هفتمین دوره به صورت ملی و با شرکت بیش از ۲۰۰ شاعر از نقاط مختلف کشور در شهر تبریز برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه داد: بیش از ۶۰۰ اثر به این کنگره ارسال شده بود که در نهایت پنج نفر در بخش شعر ترکی و پنج نفر نیز در بخش شعر فارسی برگزیده شدند.

گفتنی است: نفر اول بخش فارسی عمران بهروج از کرج، نفر دوم این بخش محدثه خاکزاد از تهران، نفر سوم حیدر منفوری از بوشهر، نفر چهارم زهرا نعمتی از استان فارس و نفر پنجم فاطمه الله مرادی از قم انتخاب شدند.

همچنین نفر اول بخش شعر ترکی نیز رضا حسن پور باقری از مراغه، نفر دوم بخش تراکی بلال کمالی از تبریز، نفر سوم ناصر دوستی از زنجان، نفر چهارم امیر ظریفی از سردرود و نفر پنجم علی شبگرد از تبریز انتخاب شدند.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد