تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1396 - 4:47
کد خبر : 13378

خوش حجابی در قزوین را تبلیغ می کنیم

خوش حجابی در قزوین را تبلیغ می کنیم

حجت الاسلام موسی صفی خانی درحاشیه همایش طلایه داران معروف درگفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت:دریک کار مشترک بانیروی انتظامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و تبلیغات اسلامی توانستیم همایش طلایه داران معروف را برگزار کنیم. وی افزود: با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و جمعی از بانوان هیئت

حجت الاسلام موسی صفی خانی درحاشیه همایش طلایه داران معروف درگفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت:دریک کار مشترک بانیروی انتظامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و تبلیغات اسلامی توانستیم همایش طلایه داران معروف را برگزار کنیم.

وی افزود: با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و جمعی از بانوان هیئت های مذهبی درصددیم در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نسبت به ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همت کرده و با تذکر و نصیحت زمینه رعایت شئونات اسلامی را فراهم کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین تصریح کرد:دراین طرح بیشتر از بانوان آموزش دیده استفاده خواهیم کرد تا کسانی که «خوش حجاب» نیستند توسط این بانوان به رعایت مناسب تر حجاب دعوت شوند.

صفی خانی یادآورشد: در اجرای این فریضه در ایام محرم تعداد ۳۰۰ تن از بانوان از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ۱۰۰ تن از سوی تبلیغات اسلامی پیش بینی شده که نسبت به تذکر لسانی و امر به معروف در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام خواهند کرد.

منکرات با پدیده های جدید ترویج می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین بیان کرد: متاسفانه اخیرا منکرات و رعایت نکردن شئونات اسلامی با روشهای جدیدی دیده می شود که به نظر می رسد باید نیروهای انقلاب در این عرصه ساماندهی بهتری داشته باشند.

وی گفت: متاسفانه در برنامه های فرهنگی چشم انداز نداریم به همین دلیل به نتایج خوبی دست نیافته ایم زیرا یک سال با جدیت کار می کنیم و یک سال همه فعالیتها رها می شود و این روش منطقی نیست.

صفی خانی اظهارداشت: امیدواریم با برگزاری همایشهای تخصصی و ساماندهی مناسب نیروهای انقلابی و ارزشی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بویژه در ایام محرم بتوانیم بهتر از گذشته عمل کرده و در ترویج شئونات دینی به اهداف تعیین شده دست یابیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد