تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 11:51
کد خبر : 133764

اعزام ۲۹۳ زائر اربعین حسینی از کهگیلویه‌ و بویراحمد به کربلای معلی

اعزام ۲۹۳ زائر اربعین حسینی از کهگیلویه‌ و بویراحمد به کربلای معلی

محسن قوامی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: سهمیه زائر اربعین امسال کهگیلویه و بویراحمد ۲۹۳ نفر است که این سهمیه از سهمیه هفت استان دیگر کشور از جمله کردستان، ایلام، کاشان بیشتر است. وی با بیان اینکه برای همه این زوار گذرنامه و ویزا تهیه و تحویل آنان داده شده است، اظهار کرد:

محسن قوامی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: سهمیه زائر اربعین امسال کهگیلویه و بویراحمد ۲۹۳ نفر است که این سهمیه از سهمیه هفت استان دیگر کشور از جمله کردستان، ایلام، کاشان بیشتر است.

وی با بیان اینکه برای همه این زوار گذرنامه و ویزا تهیه و تحویل آنان داده شده است، اظهار کرد: حدود ۱۵ شبانه روز در حال ساماندهی زائران هستیم و مشکلی برای اعزام زوار اربعین وجود ندارد.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سازمان حج و زیارت با تشکیل یک سامانه، زائرانی که تمایل برای اعزام به عتبات را داشته باشند ثبت نام کرده و برای آنان ویزا تهیه می‌کند.

قوامی نژاد با بیان اینکه کشور عراق زیر ساخت مناسبی در حوزه ناوگان هوایی ندارد و پروازها به موقع انجام نمی‌شود، ادامه داد: برای اعزام ۶۰ هزار زائر ایرانی به بیش از ۱۵ هزار پرواز نیاز است.

وی به موضوع واکسیناسیون زوار نیز اشاره کرد و ادامه داد: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همه زائران اربعین در کهگیلویه و بویراحمد هر ۲ دز واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد به زائران اربعین توصیه کرد با توجه به بسته بودن مرزهای زمینی کشور ایران با عراق و ارائه نشدن خدمات در این مرزها به زائران از حضور در مرزهای کشور عراق خوداری کنند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد