تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 11:51
کد خبر : 133759

اختصاص ۹۳۰ میلیارد ریال بودجه اربعین به ایلام

اختصاص ۹۳۰ میلیارد ریال بودجه اربعین به ایلام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا از ایلام ؛ احمد کرمی” اظهار داشت: این میزان اعتبارات تخصیص یافته برای اربعین امسال در قالب اسناد خزانه اسلامی با سررسید ۱۴۰۳ است. وی افزود: این میزان اعتبار برای آبرسانی، احداث سرویس بهداشتی و سایه بان، رفع نقاط حادثه‌خیز و تقویت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا از ایلام ؛ احمد کرمی” اظهار داشت: این میزان اعتبارات تخصیص یافته برای اربعین امسال در قالب اسناد خزانه اسلامی با سررسید ۱۴۰۳ است.

وی افزود: این میزان اعتبار برای آبرسانی، احداث سرویس بهداشتی و سایه بان، رفع نقاط حادثه‌خیز و تقویت زیرساخت‌ها، پروژه‌های راه‌سازی در مسیرهای ۶ گانه اربعین استان ایلام هزینه خواهد شد.

“کرمی” یادآور شد: با توجه به اینکه از امسال به‌ مدت ۱۷ سال آینده اربعین حسینی در فصل گرمای سال برگزار می‌شود، لذا تأمین آب پایدار، احداث آب‌سردکن و سایبان و افزایش سرویس‌های بهداشتی مسیر در دستور کار است.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: برای استان‌های معین که در ستاد مرکزی اربعین مشخص شده‌، زمین برای احداث موکب دائمی در مسیر مهران تا پایانه مرزی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: هیچ گونه ترددی در مرز صورت نمی‌گیرد و تنها عداد پنج موکب برای خدمات رسانی به زائران که در برگشت از مرز مهران وارد کشور می‌شوند، ایجاد شده است.

“کرمی” بیان داشت: هرگونه تردد به سوی عتبات عالیات از مرز مهران ممنوع است و در مبادی‌های ورودی مهران تمامی ترددها کنترل و در صورت افراد غیر بومی به شهرهای خود بازگشت داده می‌شوند.

 وی با اشاره به اینکه اوضاع تحت کنترل است، گفت: انتظار است مردم به هیچ وجه به مرز مهران مراجعه نکنند و مردم اخبار را از طریق رسانه‌های رسمی خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند و به شایعات فضای مجازی توجه چندانی نداشته باشند

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد