تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 14:12
کد خبر : 133499

به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده روی با خانواده در اردبیل برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده روی با خانواده در 
اردبیل برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا از اردبیل، به همت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و هیات ورزش همگانی و حمایت بانک سپه همایش بزرگ پیاده روی با خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس  با حضور پرشور مردم با رعایت شیوه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا از اردبیل، به همت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و هیات ورزش همگانی و حمایت بانک سپه همایش بزرگ پیاده روی با خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس  با حضور پرشور مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دور دریاچه شورابیل اردبیل  برگزارشد.

در این همایش سردار محمدی فرمانده سپاه حضرت عباس استان گفت: ورزش در یک جامعه  باعث شادابی و نشاط و زندگی بهتر می شود و ورزش از بهترین داروهای ایست که برای بیماری تعبیه شده است

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل اضافه کرد: ورزش در هر جامعه که رونق داشته باشد باعث زندگی و روح بخشی آن جامعه خواهد بود.

سردار محمدی اصل  با اشاره به اینکه ورزشکاران ما در تمام عرصه ها به خصوص در دوران جنگ تحمیلی و دفاع از حرمین معصومین و همچنین در میادین  ورزشی   با استعااز خدای بزرگ و عدام رویاروی با ورزشکاران رژیم غاصب نشان دادند که سرآمد هستند خاطرنشان کرد ورزشکاران ما  با ایثار گری خود و با اقتدا به حضرت علی (ع) و در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بلندی برداشته اند.

وی  افزود: در تقویم ایران هفته دفاع مقدس جزو آن دسته از مناسبت های پرافتخاری است که بزرگداشت آن به هر شکلی یک وظیفه و ضرورت ملی محسوب می شود. 

فرمانده سپاه استان گفت : توسعه و نهادینه سازی ورزش در جامعه، نیازمند فرهنگ سازی در خصوص اهمیت ورزش را دارد که مردم باید از تاثیرات ورزش برسلامت آشنا شوند تا ورزش را در اولویت خود قرار دهند .

سردار محمدی اصل با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی و ترویج مردم به ورزش از جمله برنامه های اولویت دار  در جامعه باید باشد  گفت :  با توجه به خروج از پیک پنجم کرونایی و استقبال خوب مردم ورزش دوست از این چنین برنامه هایی ، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در سطح جامعه و خانواده ها با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سلامت جامعه  در اولویت است .

در پایان این همایش به نفرات شرکت کننده به قید قرعه  جوایزی اهدا شد .

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد