تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 10:28
کد خبر : 133302

فروش بلیت پرواز بندرعباس – نجف با پیگیری استاندار هرمزگان آغاز شد

فروش بلیت پرواز بندرعباس – نجف با پیگیری استاندار هرمزگان آغاز شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ استاندار هرمزگان با بیان اینکه نخستین پرواز بندرعباس به نجف ، شنبه سوم مهر ماه ساعت ۱۰ شب انجام می‌شود ، عنوان کرد : با توجه به استقبال و درخواست عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین “علیه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ استاندار هرمزگان با بیان اینکه نخستین پرواز بندرعباس به نجف ، شنبه سوم مهر ماه ساعت ۱۰ شب انجام می‌شود ، عنوان کرد : با توجه به استقبال و درخواست عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین “علیه السلام” ، پیگیر افزایش پروازها از بندرعباس به فرودگاه نجف هستیم.

 

فریدون همتی اعلام کرد : با توجه به اعلام سازمان حج و زیارت مبنی بر آغاز تحویل ویزا به زائران عتبات عالیات، مسافران می توانند با مراجعه به سایت شرکت های هواپیمایی داخلی و دفتر خدمات مسافرت هوایی معتبر نسبت به تهیه بلیت پرواز جهت حضور در مراسم اربعین حسینی(ع) با قیمت مصوب اقدام کنند.

  وی گفت : همچنین بنا به اعلام قبلی و دستور سازمان حج و زیارت، ثبت نام در سامانه سماح، داشتن تست PCR منفی با اعتبار حداقل ۷۲ ساعت ، کارت واکسن دو دُز و داشتن ویزای معتبر از الزامات صدور بلیت توسط شرکت‌های هواپیمایی برای سفر اربعین حسینی(ع) به شمار می رود. بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد