تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 10:26
کد خبر : 133295

اولویت کاری کارگروه رفع موانع تولید، رسیدگی به امورات ارباب رجوع است

اولویت کاری کارگروه رفع موانع تولید، رسیدگی به امورات ارباب رجوع است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ حسین مهرابی در کارگروه رفع موانع تولید استان اظهار داشت: مصوبات کارگروه باید طبق موافقت اعضا مصوب شود و چنانچه اشکالی در مصوبات بوده تصحیح و به وسیله دبیرخانه ابلاغ و ارسال گردد. دکتر مهرابی با تاکید بر اینکه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ حسین مهرابی در کارگروه رفع موانع تولید استان اظهار داشت: مصوبات کارگروه باید طبق موافقت اعضا مصوب شود و چنانچه اشکالی در مصوبات بوده تصحیح و به وسیله دبیرخانه ابلاغ و ارسال گردد.

دکتر مهرابی با تاکید بر اینکه اولویت کاری ما باید رسیدگی به امورات ارباب رجوع باشد اظهار داشت: باید با اطمینان جواب قطعی به ارباب رجوع داده شود و کارهای آنها تعیین تکلیف گردد.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها موظفند طبق فرصت داده شده به مصوبات پاسخ دهند و اگر قرار به اصلاح شدن و یا تغییر دادن است حتما به کارگروه اطلاع دهند تا روند کار سریعتر پیش رود.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ در این کارگروه مشکلات ۲۱ طرح کشاورزی، صنعتی، معدنی و دامپروری بررسی گردید که یک طرح در حال پیگیری و درخواستهای بانکی و تسهیلاتی ۱۳ طرح جهادکشاورزی و همچنین ۷ طرح صنعتی و معدنی نیز مورد بررسی و در مورد آنها تصمیم گیری شد.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد