تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 - 19:18
کد خبر : 133167

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در پی ابتلا به سرطان درگذشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در پی ابتلا به سرطان درگذشت

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی پس از مدت طولانی درگیری با بیماری سرطان، در آستانه اربعین حسینی درگذشت. مرحوم راستگو که از سال ۹۷ به سمت معاون سیاسی،

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی پس از مدت طولانی درگیری با بیماری سرطان، در آستانه اربعین حسینی درگذشت.

مرحوم راستگو که از سال ۹۷ به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی خدمت می‌کرد، پس از ماه‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان، متاسفانه ظهر امروز در بیمارستان امام رضا علیه السلام تبریز دار فانی را وداع گفت.

«هاشم امانی» از مبارزان دوران انقلاب درگذشتپیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر حجت‌الاسلام سعیدرضا عاملیقالیباف درگذشت پدر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی را تسلیت گفت

در سوابق وی ریاست دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، تصدی فرمانداری‌های شهرستان‌های کلیبر، مراغه، جلفا، آذرشهر، مرند و تبریز و مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری کردستان وجود داشت و در کارنامه مدیریت اقتصادی راستگو هم معاونت اقتصادی و بین‌المللی منطقه آزاد ارس، معاونت اقتصادی مجتمع صنعتی تراکتورسازی و منطقه اقتصادی سهلان به ثبت رسیده بود.

شدت بیماری وی در ماه‌های اخیر به حدی شد که توان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر را نداشت و اختیارات وی به مرتضی محمدزاده مدیرکل انتخابات استانداری آذربایجان شرقی تفویض شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد