تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 - 6:54
کد خبر : 13315

نیازمند پرهیز از اسراف در بخش اداری جامعه هستیم

نیازمند پرهیز از اسراف در بخش اداری جامعه هستیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با قضات و کارمندان دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل تجمل‌گرایی و اسراف را یکی از آفت‌های روز جامعه عنوان کرد. وی با ابراز تأسف از شیوع اسراف و تجمل‌گرایی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با قضات و کارمندان دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل تجمل‌گرایی و اسراف را یکی از آفت‌های روز جامعه عنوان کرد.

وی با ابراز تأسف از شیوع اسراف و تجمل‌گرایی در جامعه اسلامی اضافه کرد: انتظار می‌رود در یک جامعه اسلامی دوری از هرگونه اسراف نمود عینی داشته باشد.

رئیس‌کل دادگستری استان با بیان اینکه اسراف در بخش اداری و زندگی شخصی در سطح جامعه رواج یافته است، متذکر شد: ما نیازمند نظم و انضباط در بخش اداری و دقت در انجام وظایف محوله هستیم.

قاصدی تلاش برای مقابله با اسراف و فرهنگ‌سازی جهت استفاده صحیح از امکانات را از مصادیق امربه‌معروف و نهی از منکر توصیف کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود تمامی ارکان جامعه به این آموزه دین اسلام توجه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فلسفه قیام امام حسین (ع) را موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر خواند و افزود: امام حسین (ع) با هدف اصلاح امت اسلامی قیام کرد و امروز ما نیازمند بهره‌گیری از آموزه‌های قیام عاشورا هستیم.

رئیس‌کل دادگستری استان متذکر شد: نباید امر به بایدهای دین و نهی از نبایدهای دین در گیرودار پیچیدگی‌های زندگی امروزی فراموش شود و همه در قبال امربه‌معروف و نهی از منکر تکلیف شرعی دارند.

قاصدی تصریح کرد: بی‌تفاوتی در مقابل هنجارها و ارزش‌های اسلامی منجر به فراموش شدن آن خواهد شد و تمامی آحاد جامعه در خصوص امربه‌معروف و نهی از منکر وظایفی بر عهده دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد