تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 - 11:10
کد خبر : 132942

فروش بلیت پرواز “بندرعباس-نجف” آغاز شد

فروش بلیت پرواز “بندرعباس-نجف” آغاز شد

فریدون همتی صبح امروز (دوم مهرماه) با بیان اینکه نخستین پرواز بندرعباس به نجف شنبه سوم مهرماه ساعت ۲۲ انجام می شود، اظهارکرد: با توجه به استقبال و درخواست عاشقان حسینی، پیگیر افزایش پرواز دوم و سوم به فرودگاه نجف هم هستیم. استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام سازمان حج و زیارت مبنی

فریدون همتی صبح امروز (دوم مهرماه) با بیان اینکه نخستین پرواز بندرعباس به نجف شنبه سوم مهرماه ساعت ۲۲ انجام می شود، اظهارکرد: با توجه به استقبال و درخواست عاشقان حسینی، پیگیر افزایش پرواز دوم و سوم به فرودگاه نجف هم هستیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام سازمان حج و زیارت مبنی بر آغاز تحویل ویزا به زائران عتبات عالیات، مسافران می توانند با مراجعه به سایت شرکت های هواپیمایی داخلی و دفتر خدمات مسافرت هوایی معتبر نسبت به تهیه بلیت پرواز اربعین حسینی با قیمت مصوب اقدام کنند.

وی اضافه کرد: همچنین بنا به اعلام قبلی و دستور سازمان حج و زیارت، ثبت نام در سامانه سماح، داشتن تست PCR منفی با اعتبار حداقل ۷۲ ساعت، کارت واکسن دو دُز و داشتن ویزای معتبر از الزامات صدور بلیت توسط شرکت‌های هواپیمایی برای سفر اربعین به شمار می رود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد