تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 12:49
کد خبر : 132405

مکتب سلیمانی فاتح منطقه و جهان است

مکتب سلیمانی فاتح منطقه و جهان است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، همایش تحلیلی دفاع مقدس با حضور مسئولان ارشد شهرستانی در شهرداری شهر پاکدشت و با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان رزمنده ۸ سال دفاع مقدس و خانواده معظم شهدای مدافع حرم برگزار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، همایش تحلیلی دفاع مقدس با حضور مسئولان ارشد شهرستانی در شهرداری شهر پاکدشت و با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان رزمنده ۸ سال دفاع مقدس و خانواده معظم شهدای مدافع حرم برگزار شد.

در این مراسم سردار اهوازیان با اشاره به نقش بصیرت در حفظ جایگاه انقلاب در منطقه اظهار داشت: بصیرت نقشی عمیق در فهم روزهای سخت ۸ سال دفاع غرورآفرینی دارد که ناجوانمردانه بر مردم تحمیل شده بود.

وی افزود: دشمنان خارجی با حمایت دشمنان داخلی از ماه‌ها قبل اقداماتی را برای جداسازی خوزستان از ایران اسلامی انجام داده بودند اما این بصیرت جوانان و نوجوانان بود که مقابل مکر دشمنان ایستاد و چیره شد.

رزمنده ۸ سال دفاع مقدس با تاکید بر نقش مکتب حاج قاسم در تحولات منطقه به ویژه سوریه گفت: مسیر سپهبد حاج قاسم سلیمانی همان مسیر شهدا است و امروز همچنان بصیرت افزایی می‌کند و مقابل حیله‌ دشمنان مقاومت میکند.

اهوازیان تصریح کرد: مکتب سلیمانی فاتح منطقه و جهان است و این مسئله بود که دشمنان به‌شدت از آن هراس داشتند و سردار را به شهادت رساندند، حاج قاسم پرورش یافته مکتب شهدا بود که هیچ گاه کار را تعطیل نکرد.

فرمانده سپاه گلستان: دشمن به دنبال تحریف دفاع مقدس استفصلنامه‌های جدید فارابی با موضوع سینمای دفاع مقدس منتشر شدفرمانده سپاه کردستان: رزمندگان دفاع مقدس زحمات زیادی برای حفظ انقلاب اسلامی کشیدند

این راوی تحولات ۸ سال دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان با تأسی از جایگاه شهدا و الگوگیری از حرکت‌ها و مسیر راهبردی به مردم خدمت کنند موفقیت‌های بسیاری را رقم خواهند زد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد