تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1396 - 6:32
کد خبر : 13207

فرهنگ اقامه نماز اول وقت در جامعه نهادینه شود

فرهنگ اقامه نماز اول وقت در جامعه نهادینه شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی شامگاه یکشنبه در جلسه سومین نشست شورای اقامه نماز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در استان بیش از یک هزار نفر فارغ‌التحصیل در حوزه علمیه در بخش خواهران وجود دارد. وی در ادامه عنوان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی شامگاه یکشنبه در جلسه سومین نشست شورای اقامه نماز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در استان بیش از یک هزار نفر فارغ‌التحصیل در حوزه علمیه در بخش خواهران وجود دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: از ظرفیت فارغ التحصیلان حوزه علمیه خواهران باید در مدارس و دانشگاه ها استفاده شود که این مهم می‌تواند در ترویج فرهنگ نماز نقش با ارزشی داشته باشد و دانش آموزان و دانشجویان را به نماز بسیار نزدیک کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: توسعه فرهنگ و گسترش اقامه نماز اول وقت و نماز جماعت باید در بین مردم جامعه نهادینه شود و باید در این راستا تصمیمات مهم و مطلوبی گرفته شود.

حجت‌الاسلام مرتضوی تاکید کرد: باید در ۷۴۰ دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری نماز اول وقت و جماعت برپا برگزار شود و کارکنان ادارات به منظور اقامه نماز اول وقت با توجه به مدت زمان مشخص نماز را برپا که این مهم باید تحقق پیدا کند.

وی در ادامه یادآور شد: از ۷۴۰ مکان به منظور برگزاری نماز جماعت در دستگاه های اجرایی تاکنون با ۱۵۴ دستگاه با سازمان تبلیغات تفاهم نامه ای برای اعزام روحانی منعقد شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد