تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1400 - 11:10
کد خبر : 131933

رضایی: ایرلاین ها حق دریافت بیش از ۵ میلیون تومان از زائران اربعین را ندارند

رضایی: ایرلاین ها حق دریافت بیش از ۵ میلیون تومان از زائران اربعین را ندارند

– اخبار سیاسی – محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره تخلف برخی ایرلاین ها مبنی بر گران فروشی بلیت های اربعین گفت: با توجه به اینکه نرخ مصوب بلیط  رفت و برگشت سفر اربعین،  5 میلیون تومان اعلام شده،  همه ایرلاین‌ها موظف به این هستند

– اخبار سیاسی –

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره تخلف برخی ایرلاین ها مبنی بر گران فروشی بلیت های اربعین گفت: با توجه به اینکه نرخ مصوب بلیط  رفت و برگشت سفر اربعین،  5 میلیون تومان اعلام شده،  همه ایرلاین‌ها موظف به این هستند که هیچ مبلغ اضافی دریافت نکنند. 

وی تاکید کرد:  اگر ما متوجه شدیم که ایرلاینی بیش از ۵ میلیون تومان از فردی دریافت کرده و ایشان  چه به صورت فردی و به چه به صورت کاروانها  شکایتی از این ایرلاین‌ها داشته باشند، این شرکت های هواپیمایی موظف به عودت هزینه اضافی خواهند بود  که در این مسئله انتظار ما از وزیر محترم راه و شهرسازی این است که با جدیت موضوع را پیگیری کند.

رضایی کوچی خاطرنشان کرد: ضمنا اگر فردی متقاضی بلیت رفت و برگشت بود، ایرلاین ها موظف اند به اجابت درخواست آنها با دریافت همان ۵ میلیون تومان هستند. اینکه ما زائری را تنها با بلیت یکطرفه راهی سفر اربعین کنیم و این زائر برای گرفتن بلیت برگشت مجبور به پرداخت هزینه گزافی شود، به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و خلاف قانون است. 

بازرس ویژه رستم قاسمی شبانه به فرودگاه امام (ره) رفت/ تشدید نظارت بر پروازهای اربعینهشدار وزیر راه به ایرلاین‌های متخلف/ رستم قاسمی: رفاه زائران اربعین خط قرمز است

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد