تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1400 - 9:32
کد خبر : 131856

هشدار وزیر راه به ایرلاین های متخلف/ رستم قاسمی: رفاه زائران اربعین خط قرمز است

هشدار وزیر راه به ایرلاین های متخلف/ رستم قاسمی: رفاه زائران اربعین خط قرمز است

– اخبار اقتصادی – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رستم قاسمی در توئیتر نوشت: رفاه و آرامش زائران اربعین خط قرمز ماست. به معاون حمل و نقل، رئیس سازمان هواپیمایی -سرپرست- و تمام مسئولیت ذی ربط دستور دادم با هرگونه گران‌فروشی

– اخبار اقتصادی –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رستم قاسمی در توئیتر نوشت: رفاه و آرامش زائران اربعین خط قرمز ماست. به معاون حمل و نقل، رئیس سازمان هواپیمایی -سرپرست- و تمام مسئولیت ذی ربط دستور دادم با هرگونه گران‌فروشی بلیت اربعین برخورد کنند.

شخصا گزارشات را پیگیری و بازرس ویژه‌ای در فرودگاهها مستقر کرده ام و از فردا نظارت میدانی در دفاتر فروش نیز ایجاد خواهد شد.

ایرلاین‌های متخلف همچنان یکه‌تازی می‌کنند/ بازی جدید با تست PCR / سازمان هواپیمایی در دسترس نیستتایید تخلف ایرلاین‌ها در فروش یکطرفه بلیت پروازهای اربعین/ سازمان هواپیمایی: ایرلاین‌های متخلف پیگرد قضایی می‌شوندایرلاین‌ها تست PCR منفی از تمامی مراکز مورد تایید وزارت بهداشت را می پذیرندبازار نابسامان پروازهای اربعین؛ تشدید یکه‌تازی ایرلاین‌ها با تأخیر در انتصاب ریاست سازمان هواپیمایی کشوری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از تسنیم، بازار پروازهای اربعین امسال به شدت نابه‌سامان شده است. در این بین انجمن شرکت‌های هواپیمایی و مشخصا دبیر آن دلیل عدم وجود بلیت‌های دو طرفه پروازهای اربعین را عدم امکان سایت‌های فروش برای این کار اعلام کرده است. وی هیچ اشاره به همکاری تنگاتنگ شرکت‌های هواپیمایی با چارترکنندگان به‌,نوان عامل اصلی بروز این نابه‌سامانی نکرده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد