تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 18:21
کد خبر : 131745

تاکید سازمان حمایت به رعایت قیمت‌های مصوب پروازهای اربعین/ با متخلفان برخورد می‌کنیم

تاکید سازمان حمایت به رعایت قیمت‌های مصوب پروازهای اربعین/ با متخلفان برخورد می‌کنیم

– اخبار اقتصادی – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهرداد ایزدی مدیر کل نظارت برخدمات زیر بنایی و بازرگانی بر رعایت قیمت های مصوب و  اطلاع رسانی سریع و به موقع نرخ های مصوب بلیط هواپیمایی در ایام اربعین حسینی تاکید کرد .

– اخبار اقتصادی –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهرداد ایزدی مدیر کل نظارت برخدمات زیر بنایی و بازرگانی بر رعایت قیمت های مصوب و  اطلاع رسانی سریع و به موقع نرخ های مصوب بلیط هواپیمایی در ایام اربعین حسینی تاکید کرد .

وی افزود: کلیه شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی ضمن  رعایت نرخ های مصوب نسبت به اطلاع رسانی به مصرف کنندگان نیز باید فعال باشند.

ایزدی گفت: با توجه به اعلام نرخ بلیط هواپیما توسط سازمان هواپیمایی کشوری از تهران و سایر فرودگاههای کشور به مقصد نجف اشرف و بغداد و بلعکس در ایام اربعین حسینی از تاریخ (۲۸/۰۶/۱۴۰۰ لغایت ۱۰/۰۷/۱۴۰۰) ضرورت دارد کلیه شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی ضمن رعایت نرخ های مصوب نسبت به اطلاع رسانی به مصرف کنندگان اقدام نمایند.

وی همچنین افزود : شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند مراتب را جهت پیگیری به سامانه ۱۲۴٫ir گزارش نمایند .

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد