تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 9:09
کد خبر : 131495

زائران اربعین از حضور در مرزهای غربی کشور خودداری کنند/ خروج زائران از مرز هوایی

زائران اربعین از حضور در مرزهای غربی کشور خودداری کنند/ خروج زائران از مرز هوایی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در خصوص مراسم اربعین امسال اظهارداشت: با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش آن، امسال سفر به عراق از مرزهای زمینی ممنوع شده است. وی اضافه کرد: بر اساس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در خصوص مراسم اربعین امسال اظهارداشت: با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش آن، امسال سفر به عراق از مرزهای زمینی ممنوع شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس تصمیم مسئولان کشورهای عراق و ایران، امسال سفر زیارتی به عراق و شرکت در مراسم اربعین فقط از طرق مرزهای هوایی مجاز و ممکن شده است.

حبیبی 233

حبیبی تصریح کرد: همچنین با تاکید مسئولان بهداشت کشور عراق، داشتن تست pcr  منفی به زبان لاتین ۷۲ ساعت قبل از پرواز ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: در این راستا تزریق دو نوبت واکسن کرونا نیز برای زائران الزامی است.

وی گفت: ثبت نام زائران فقط از طریق سامانه «سماح» صورت می گیرد و از مسئولان مرکب ها نیز خواسته شده با ستاد عتبات عالیات هماهنگی لازم را انجام دهند و از هر گونه عزیمت کاروان های پیاده جدا خودداری کنند.

حبیبی اظهارداشت: امسال حرکت کاروان های پیاده و خودرویی به صورت زمینی ممنوع شده و از زائران خواسته می شود از هرگونه عزیمت به صورت کاروان پیاده و یا خودرویی به مرزهای غربی کشور جدا خودداری کنند.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام رسمی ستاد اربعین کشور، مرز مهران در ایام اربعین برای خروج افراد بسته است و به هیچ زائری اجازه خروج زمینی داده نخواهد شد.

Capture

حبیبی اظهار امیدواری کرد با همکاری زائران و موکب ها مراسم اربعین امسال هم با شکوه معنوی خود در کربلا برگزار شود و عاشقان حسینی از این فضای معنوی برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد