تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 - 16:25
کد خبر : 131380

شهدا نمایندگان فرهنگ غنی ایثار هستند

شهدا نمایندگان فرهنگ غنی ایثار هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم یادواره شهدای شهرستان آوج اظهار کرد: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی موجب عزت و سربلندی کشور و موجب اقتدار ایران اسلامی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم یادواره شهدای شهرستان آوج اظهار کرد: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی موجب عزت و سربلندی کشور و موجب اقتدار ایران اسلامی در منطقه هستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: فرهنگ خودباوری و ایستادگی که امروز موجب شکوفایی، عدالت خواهی و استقلال طلبی در منطقه شده در واقع ریشه در جانفشانی ها و از خودگذشتگی شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس دارد.

رفیعی آتانی تصریح کرد: باید همراه با شهدا گام برداریم و اگر جز این عمل کنیم علاوه بر دور شدن از آنان درک درستی نیز از آرمان و عقیده شهدا به دست نمی‌آوریم.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: کشورهای منطقه و حتی جهان غرب مدیون شهدای مقاومت هستند چرا که این عزیزان در برابر خون خواری و توحش تروریست‌هایی نظیر داعش ایستادگی کردند و راه آنها را در برابر هر گونه پیش روی سد کردند.

وی با اشاره به خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان بیان کرد: آمریکا دزدانه از افغانستان خارج شد و اشغال ۲۰ ساله افغانستان جز ویرانی و آسیب چیز دیگری به همراه نداشت، این روند و آثار به جا مانده نشان می‌دهد آمریکا نمی‌تواند ناجی دنیا و کشورهای مظلوم منطقه باشد.

این مسئول تصریح کرد: امروز کشورهای منطقه با الگو قرار دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی مقاومت خود را در مقابل ظالمان و مستکبران با قدرت ادامه می‌دهند.

رفیعی آتانی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در این نامه به جوانان در سراسر جهان و به خصوص در کشورهای غربی پیشنهاد می‌کنند که اسلام را بی واسطه فرا بگیرید.

وی افزود: شهدای جبهه مقاومت و نیز شهید سردار قاسم سلیمانی این فرهنگ ناب و غنی را در جبهه‌های حق به همگان نشان دادند و توانستند آن را تا اعماق دل‌های جوانان غربی صادر کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد