تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1396 - 9:20
کد خبر : 13137

روح انقلاب را با یاد شهدا زنده نگاه داریم/لزوم مدیریت صحیح جوانان

روح انقلاب را با یاد شهدا زنده نگاه داریم/لزوم مدیریت صحیح جوانان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما امروز یکشنبه در همایش تجلیل از طلاب و روحانیون رزمنده که در سالن جلسات مجتمع رفاهی  بعثت کرمانشاه برگزار شد، قیام امام حسین(ع) را منحصر به فرد بیان کرد و اظهار داشت: اگر ما

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما امروز یکشنبه در همایش تجلیل از طلاب و روحانیون رزمنده که در سالن جلسات مجتمع رفاهی  بعثت کرمانشاه برگزار شد، قیام امام حسین(ع) را منحصر به فرد بیان کرد و اظهار داشت: اگر ما در ۸ سال دفاع مقدس الگویی همچون قیام عاشورا را نداشتیم معلوم نبود باید چکار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: بخاطر الگویی همچون امام حسین(ع) بود که قادر بودیم در یک روز بیش از ۱۰۰ شهید را تشییع کنیم و مشکلات بر ما آسان شود.

وی خاطر نشان کرد: با همین الگو تا امروز حرکت کردیم و موفق شدیم طی ساعات گذشته موشک خرمشهر را که ۲ هزار کیلومتر برد دارد را آزمایش کنیم و صدای ترس و وحشت رئیس جمهور آمریکا را باز بلند کنیم.

آیت الله علما تصریح کرد: جنگهایی که برای به دست آوردن تمدن، خاک، سوسیالیست و … است ماندگار نیستند اما کسی که برای خدا حرکت کند و همه افراد خانواده خود را در این راه تقدیم کند منحصر بفرد است و قیامش ماندگار در طول تاریخ خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: امام(ره) به قیام عاشورا اقتدا کرد و با اینکه افرادی کمی اطرافش بودند توانست به پیروزی دست یابد.

وی پیروزی انقلاب را بخاطر درک جوهر اسلام توسط امام (ره) بیان کرد و گفت: از این رو رهبر انقلاب و امام مسلمین از خبرگان رهبری درخواست کرد که نقاط قدرت و ضعف انقلاب را بررسی کنند و با این کار انقلاب را زنده نگه دارند.

آیت الله علما ابراز داشت: اگر انقلابی فکر کنیم و فضای انقلاب را با طراوت و با نشاط نگه داریم آنوقت حرف برای گفتن داریم و می توانیم تا ابد این انقلاب را زنده نگهداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری را پرداختن به مقوله امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و افزود: قوام دین و شریعت به زنده نگه داشتن این فریضه مهم است.

آیت الله علما یادآور شد: در ۸ سال دفاع مقدس امام(ره) امر به معروف و نهی از منکر را به طور عملی تفسیر کرد و به ما آموخت.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: حرکت و قیام امام حسین(ع) همانند قرآن زنده است و اسلام همواره حرف ها برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه شهدا رفتند تا اسلام زنده بماند، گفت: همانطور که رهبر انقلاب همواره توصیه می کنند باید ما روح انقلاب را زنده نگه داریم و یکی از راههای آن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

آیت الله علما  در ادامه مخاطبین را توصیه به حفظ کرامت دفاع مقدس کرد و بیان داشت: همه ایستادگی های و مقاومت ها در دفاع مقدس برگرفته از عاشوراست و باید از کرامت دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر مراقبت کنیم.

وی گفت: در بین جوانان امثال حججی ها کم نداریم باید با مدیریت صحیح به آنها رسیدگی کنیم تا از نظام و انقلاب همواره دفاع کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد