تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 - 15:16
کد خبر : 131355

لزوم انتصاب مدیران جوان برای حل مشکلات اصفهان

لزوم انتصاب مدیران جوان برای حل مشکلات اصفهان

محمد نورصالحی، امروز(یکشنبه_۲۸شهریورماه) در نطق پیش از دستور دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به صدور حکم شهردار جدید اصفهان با پیگیری فراوان اعضای شورای شهر و همکاری وزارت کشور پس ‌از بیست روز، اظهار کرد: شهر اصفهان با آغاز فعالیت شهردار جدید بر مبنای تفکرات فرهنگی و نگاه ساختارمندانه، دیگر فرصتی

محمد نورصالحی، امروز(یکشنبه_۲۸شهریورماه) در نطق پیش از دستور دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به صدور حکم شهردار جدید اصفهان با پیگیری فراوان اعضای شورای شهر و همکاری وزارت کشور پس ‌از بیست روز، اظهار کرد: شهر اصفهان با آغاز فعالیت شهردار جدید بر مبنای تفکرات فرهنگی و نگاه ساختارمندانه، دیگر فرصتی برای از دست دادن ندارد.

وی با بیان اینکه کلان‌شهر اصفهان طی سال‌های گذشته با چالش‌های قابل‌ توجهی دست و پنجه نرم کرده و برای رفع معضلات و مشکلات موجود نیازمند عزم جدی و مدیریت جهادی و شبانه‌روزی است، افزود: شهردار اصفهان باید هرچه سریع‌تر زمینه استقرار مدیران جوان به‌ منظور رفع مشکلات شهر را فراهم کند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: شفافیت در فرآیندها و شناخت گلوگاه‌های فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن، تسهیل، تسریع و انضباط در خدمت‌رسانی به شهروندان، نگاه ویژه به توزیع عادلانه خدمات امکانات و نگاه عدالت‌گستر به اقشار محروم و آسیب‌پذیر که از برنامه‌های انتخاباتی اعضای شورای ششم نیز بوده باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

نور صالحی با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری در چهار سال پیش رو به توزیع عادلانه امکانات شهری است که امروز به دلایل مختلف از جایگاه خود فاصله گرفته، گفت: تیم مدیریت شهری باید هرچه سریع‌تر به‌دنبال استفاده از بدنه نخبگان جامعه برای چاره‌اندیشی و حل معضلات باشند.

وی اضافه کرد: در انتصاب مدیران باید نگاه فراگیر و به‌ دور از حاشیه به‌منظور رفع مشکلات مردم مدنظر قرار گرفته شود و این‌ موضوع زمینه تضارب آرا و استفاده از اندیشه‌های نو و نگاه‌های تازه را در مدیریت شهری فراهم خواهد کرد.

مجید نادرلاصلی، رئیس کمیسیون مناطق کم برخوردار و آب شورای شهر اصفهان نیز در این جلسه، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و برای زنده نگه داشتن شور حسینی در شهر پیشنهاد می‌شود فضایی شبیه به فضای پیاده روی اربعین ایجاد شود و مشتاقان بتوانند از نقاط مختلف به سمت گلستان شهدا حرکت کرده و در مسیر موکب‌هایی راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه برای زنده نگه داشتن محرم و صفر الزاماتی وجود دارد، گفت: با وجود اینکه مردم و هیئت‌ها نقش پررنگی در این زمینه دارند، اما حضور و هزینه شهرداری می‌تواند اثرات فرهنگی زیادی در شهر داشته باشد، بنابراین باید از تمام ظرفیت‌ها برای زنده ماندن فرهنگ اربعین استفاده کرد.

رئیس کمیسیون مناطق کم برخوردار و آب شورای شهر اصفهان همچنین با اشاره به قرار گیری در آستانه هفته دفاع مقدس، گفت: ما در اصفهان به عنوان متولی شهر وظیفه داریم از شهدا و جانبازان و خانواده‌هایشان حمایت کرده و از چهره‌های شاخص شهر در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و حتی دفاع از سلامت تجلیل کنیم.

نادرالاصلی بر توجه به گلستان شهدا به عنوان یک پروژه ویژه تأکید و خاطرنشان کرد: گلستان شهدا نه تنها از دیدگاه سمعی و بصری زیبایی‌هایی دارد، بلکه از دیدگاه فرهنگی و نماد شهدا نیز هنوز جای کار بسیار دارد، بر این اساس باید با همکاری نهادهای ذی‌ربط کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدا تشکیل و به آن توجه بیشتری شود.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد