تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1396 - 7:46
کد خبر : 13128

آشنایی با اصحاب الحسین(ع) با ساجدان عاشق

آشنایی با اصحاب الحسین(ع) با ساجدان عاشق

حجت‌الاسلام امرالله سبحانی‌نیا، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ نماز همه ساله در ایام محرم و صفر برنامه‌هایی تدارک دیده می‌شود.وی ادامه داد: در همین راستا مسابقه ساجدان عاشق با محوریت« قرآن، نماز، ولایت»  برگزار می‌شود. سبحانی‌نیا هدف از برگزاری

حجت‌الاسلام امرالله سبحانی‌نیا، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ نماز همه ساله در ایام محرم و صفر برنامه‌هایی تدارک دیده می‌شود.
وی ادامه داد: در همین راستا مسابقه ساجدان عاشق با محوریت« قرآن، نماز، ولایت»  برگزار می‌شود.
سبحانی‌نیا هدف از برگزاری این مسابقه را آشنا شدن مخاطبان با سه عنصر زندگی یاران امام حسین(ع) شامل «قرآن در زندگی»، «نماز در زندگی» و «ولایت در زندگی» برشمرد.
وی افزود: تا پایان ماه محرم، ۷۲ درس از زندگی یاران امام حسین(ع) به مخاطبان علاقه‌مند شرکت کننده در این مسابقه ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این مسابقه به صورت ملی در فضای مجازی برگزار می‌شود، عنوان کرد: هر روز دو درس از زندگی‌نامه یاران امام حسین(ع) در سایت ستاد اقامه نماز خراسان رضوی به آدرس http://www.safiresobh.com/بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند پس از مطالعه درس‌ها به سؤال‌های مطرح شده به صورت مجازی پاسخ دهند.
سبحانی نیا افزود: همچنین کانال قرار ۱۷ برای این منظور پیش‌بینی شده است و کاربران برای عضویت در این کانال می‌توانند به آدرس https://telegram.me/namaz_irمراجعه کرده و ضمن شرکت در مسابقه ساجدان عاشق از مطالب ارزشمند این کانال بهره‌مند شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد