تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 11:41
کد خبر : 130921

چشمان مالدینی و میلان همچنان به دنبال سردار آزمون

چشمان مالدینی و میلان همچنان به دنبال سردار آزمون

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، نشریه «نیوز اسپورت» ایتالیا در گزارشی درباره آینده سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ گزارشی نوشت. این رسانه ایتالیایی نوشت: اگرچه پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اروپا به پایان رسیده و باشگاه آث میلان هم از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، نشریه «نیوز اسپورت» ایتالیا در گزارشی درباره آینده سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ گزارشی نوشت.

این رسانه ایتالیایی نوشت: اگرچه پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اروپا به پایان رسیده و باشگاه آث میلان هم از این قاعده مستثنی نیست اما مسئولان این باشگاه و در راس آنها پائولو مالدینی حواسش به خرید مهاجم جدید است. مصدومیت‌های طولانی مدت زلاتان باعث شده تا میلان نگران باشد.

به همین خاطر سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت روسیه طبق گفته های خودش در تابستان به عنوان بازیکن آزاد می خواهد از زنیت جدا شود بهترین گزینه برای روسونری به شمار می آید.

مالدینی مدیر باشگاه میلان در حال رصد بازیکنان با استعداد و خوب است تا بتواند در تابستان بدون پرداخت هزینه ای آنها را به خدمت بگیرد. یکی از این گزینه ها سردار آزمون معروف به مسی ایران است که آماری فوق العاده در لیگ روسیه داشته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد