تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 - 15:42
کد خبر : 130777

امام جمعه بجنورد: همه مسئولان نسبت به مسئله عفاف و حجاب مسئولیت دارند

امام جمعه بجنورد: همه مسئولان نسبت به مسئله عفاف و حجاب مسئولیت دارند

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: تمامی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های دادستانی باید نسبت به فرهنگ و پوشش و عفاف و حیا که هم شرعی

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: تمامی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های دادستانی باید نسبت به فرهنگ و پوشش و عفاف و حیا که هم شرعی و هم قانونی است اهتمام بورزند چراکه هر یک نسبت به قانون عفاف و پوشش را وظیفه دارند.

وی افزود: همه افراد باید نسبت به قانون گرایی و قانون محوری مسئول باشند. داشتن برنامه و پایبند بودن به قانون که معروف است یکی دیگر از وظایف مردم است. همه افراد مکلف هستند شرعا و قانونا باید قوانین را مطالعه کنند و نسبت به اجرای آن احساس مسئولیت داشته باشند.

امام جمعه بجنورد گفت: کسی که قانون را نشناسد نمی‌تواند مشکل مردم و ارباب رجوع را حل کند لذا مدیران باید قوانین و تبصره های آن را به خوبی شناسایی کرده و در پی حل مشکلات مردم گام بردارند. نمی‌شود که همواره به مردم بگوییم که نمی‌شود کار شما حل شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیازمند اتکا و اعتماد به نخبگان داخلی هستیمامام جمعه یاسوج: دولت نسبت به مسئله جمعیت بی تفاوت نباشدامام جمعه بوشهر: مشکلات آبرسانی استان با تلاش جهادی و بر اساس سند چشم‌انداز برطرف شود

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: مطالعه نکردن قانون و آگاه نبودن یک کارمندان دولت به قانون و وظایف خود حق الناس می شود چراکه مشکلات مردم به خوبی شناسایی نشده و در نهایت نمی‌توان مشکلات مردم و ارباب رجوع را حل و مرتفع کرد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به لزوم حل مشکلات مردم در دولت گفت: در طول مدت زمان کاری باید تلاش کرد مشکلات مردم را حل کرد. هیچ موقع دوست خویشاوند خود را به سایر مردم و و شهروندان در جهت حل مشکل ترجیح ندهیم. تمام مردم را باید با یک چشم دید هیچ مسئولی حق ندارد از جایگاه قدرت خود سواستفاده کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد