تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 - 12:17
کد خبر : 130736

هیأت‌ها و مواکب اربعین به یاری مهاجران افغانستان می‌شتابند

هیأت‌ها و مواکب اربعین به یاری مهاجران افغانستان می‌شتابند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، هیأت‌ها و مواکب اربعین در طرحی موسوم به «همسایه» در نقطه مرزی کشورمان با افغانستان به یاری مهاجران این کشور می‌شتابند. بر اساس این گزارش، پوشک‌نوزاد، پوشاک‌ کودک، لوازم بهداشتی بانوان، ماسک و مواد شوینده، اسباب‌بازی‌ کودکان، برنج، روغن و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، هیأت‌ها و مواکب اربعین در طرحی موسوم به «همسایه» در نقطه مرزی کشورمان با افغانستان به یاری مهاجران این کشور می‌شتابند.

بر اساس این گزارش، پوشک‌نوزاد، پوشاک‌ کودک، لوازم بهداشتی بانوان، ماسک و مواد شوینده، اسباب‌بازی‌ کودکان، برنج، روغن و حبوبات (برای پخت و اطعام در مواکب) اقلام مورد نیاز در طرح «همسایه» است که از طرف جامعه ایمانی مشعر کلید خورده است.

کسانی که علاقه‌مندند در این طرح مشارکت داشته باشند، می‌توانند از طریق شماره تماس هماهنگی، در ارائه کمک‌های غیرنقدی و اعزام مواکب‌ خدمت‌رسانی به مرز و خاک‌ افغانستان با تلفن  ۰۲۱ ـ ۲۸۴۲۲۲۱۳ (پاسخگویی ۲۴ ساعته) ارتباط بگیرند.

همچنین کد دستوری *۸۸۷۷*۱۱۱۲۱۱# برای این منظور اختصاص یافته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد