تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 - 11:45
کد خبر : 130725

پویش بزرگ «همپای اربعین» در استان فارس برگزار می شود

پویش بزرگ «همپای اربعین» در استان فارس برگزار می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، ابراهیم کرمی صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری پویشی با عنوان «همپای اربعین» برای دومین سال متمادی داد، گفت: گروه جهادی حضرت زهرا (س) همه ساله با فرا رسیدن ایام اربعین اقدام به اعزام گروهی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، ابراهیم کرمی صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری پویشی با عنوان «همپای اربعین» برای دومین سال متمادی داد، گفت: گروه جهادی حضرت زهرا (س) همه ساله با فرا رسیدن ایام اربعین اقدام به اعزام گروهی از دلباختگان و شیفتگان سرور و سالار شهیدان به نجف جهت حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین به سمت کربلا می‌کرد.

وی یادآور شد: از نجف تا کربلا یک هزار ۴۵۲ عمود دارد که پشت سر گذاشتن هرکدام به معنای یک عمود نزدیکتر شدن به حرم کعبه عاشقان است. با شیوع ویروس منحوس کرونا چندسالیست این توفیق از زائران سلب شده است.

مسئول گروه جهادی محبین حضرت زهرا (س) ادامه داد: در گروه جهادی تصمیم بران شد تا به نیت تعداد عمودهای که باید می‌شد تا به کربلا رسید یک هزار و ۴۵۲ جفت کفش جهت کودکان نیازمند تهیه وبعد از رزمایش در حرم مطهر شاهچراغ (ع) توزیع شود.

کرمی افزود: اولین مرحله از این پویش سال گذشته همزمان با اربعین حسینی فراخوان و با استقبال گسترده مردم شریف رو به روشدیم و امسال نیز امید آن است که با حضور گسترده مردم در این عمل خداپسندانه این فرهنگ را برای سال‌های آینده نیز نهادینه کنیم.

وی یادآور شد: کسانی که تمایل به مشارکت در پویش دارند می‌توانند با روابط عمومی گروه جهادی محبین حضرت زهرا (س) به شماره ۰۹۳۸۲۳۳۴۷۲۵ تماس بگیرند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد