تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 14:14
کد خبر : 130443

تصاویری از شهدای مقاومت در مسیر پیاده روی اربعین ۱۴۰۰ +فیلم

تصاویری از شهدای مقاومت در مسیر پیاده روی اربعین ۱۴۰۰ +فیلم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته حرکت زائران امام حسین (ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین آغاز و در هر گوشه و کنار شهرهای عراق موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران راه‌اندازی شده است که شبانه‌روز به عاشقان حسین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته حرکت زائران امام حسین (ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین آغاز و در هر گوشه و کنار شهرهای عراق موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران راه‌اندازی شده است که شبانه‌روز به عاشقان حسین خدمت می‌کنند.

در مسیر پیاده‌روی اربعین امسال نیز مثل سال گذشته زائرانی با همراه داشتن تصاویری از شهدای مدافع حرم و شهدای مقاومت به ویژه شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مسیر عشق را طی می‌کنند. همچنین در این مسیر موکب‌هایی به نام شهدا راه‌اندازی شده است.

در این بین در یکی از موکب‌های اربعینی، در مسیر زوار حسینی تصاویری از شهدای مقاومت قرار داده و در کنار آن تصاویر، وسایلی برای پذیرایی مهیا کرده است که تصویر شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مقابل آن است و پس از آن تصاویری از شهدای مدافع حرم دیده می‌شود. در ادامه فیلم آن را مشاهده می‌کنید:

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد