تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 13:59
کد خبر : 130439

اهداف قیام کربلا با مدل‌های نوین رسانه‌های ترویج و الگوسازی شود

اهداف قیام کربلا با مدل‌های نوین رسانه‌های ترویج و الگوسازی شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت اللّه سید هاشم حسینی بوشهری ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از برنامه‌های محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: تولید ۴۰ هزار دقیقه ویژه برنامه محرم و صفر کاری مهم ارزشمند است. وی اضافه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت اللّه سید هاشم حسینی بوشهری ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از برنامه‌های محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: تولید ۴۰ هزار دقیقه ویژه برنامه محرم و صفر کاری مهم ارزشمند است.

وی اضافه کرد: انعکاس رسانه‌ای الگوسازی اهداف قیام کربلا و ترویج آموزش‌های تخصصی و همگانی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در اقشار مختلف جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر و قیام هدفمند امام حسین (ع) محدود به زمان و یک نسل نیست و تا دامنه تاریخ باقی و اثر گذار است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به قیام سراسر شوق، عاطفه، منطق و شجاعت کربلا افزود: امام حسین و یاران باوفایشان با فدا کردن جان، اسلام را زنده نگه داشته و اگر فداکاری امام حسین نبود اکنون اثری از اسلام نبود.

تولید ۴۰ هزار دقیقه برنامه

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: به مناسبت ماه‌های محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر ۴۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی را در گسترهٔ استانی، ملی و فراملی آماده پخش کرده است.

سید حسین ناظر با اشاره به ضرورت ترویج امر به معروف و نهی از منکر و تولید برنامه‌های آموزشی، تخصصی در این زمینه گفت: این مرکز مجموعه تلویزیونی ۱۰ قسمتی و گفتگو محور با عنوان «معروفی نو» را با همکاری مؤسسه احیای تمدن موعود مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر تهیه و پخش می‌کند.

مراسم رونمایی از ۴۰ هزار دقیقه ویژه برنامه محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر به صورت مجازی برگزار شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد