تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 - 13:36
کد خبر : 129831

قرارگاه امام کاظم(ع)، مجری سیاست‌های طرح جمعیت و خانواده

قرارگاه امام کاظم(ع)، مجری سیاست‌های طرح جمعیت و خانواده

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حسین فارسی یکشنبه ۲۱ شهریور ماه، در نخستین جلسه هماهنگی تشکیل قرارگاه امام کاظم(ع) که با حضور امام جمعه ملایر، فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، افزود: قرارگاه امام کاظم(ع) یک قرارگاه کشوری است که

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حسین فارسی یکشنبه ۲۱ شهریور ماه، در نخستین جلسه هماهنگی تشکیل قرارگاه امام کاظم(ع) که با حضور امام جمعه ملایر، فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، افزود: قرارگاه امام کاظم(ع) یک قرارگاه کشوری است که وزارت کشور و فرمانده سپاه در راس آن قرار دارند و در استان‌ها، استاندار و فرمانده سپاه و در شهرستان، فرماندار رییس قرارگاه و فرمانده سپاه دبیر آن است.

وی با بیان اینکه پیاده‌سازی این طرح‌ها نیاز به تعامل، مشارکت و عزم جدی همه دستگاه‌های اجرایی دارد، اظهارکرد: در اسرع وقت باید کمیته‌های سه‌گانه طرح عملیاتی جمعیت، تحکیم و تعالی خانواده و توسعه و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف در شهرستان تشکیل و روسا و اعضای آن مشخص شود.

فارسی با اشاره به اینکه شرح وظایف هرکدام از کمیته‌ها مشخص است و نظارت و بازرسی از روند پیشرفت و تحقق اهداف این کمیته‌ها مرتب انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: بررسی روند پیشبرد اهداف قرارگاه توسط کمیته‌های سه‌گانه و تشکیل جلسات قرارگاه هر دو ماه یکبار صورت می پذیرد.

معاون فرماندار ملایر ادامه داد: هریک از دستگاه‌های اجرایی باید به وظیفه شرعی و قانونی خود در تحقق اهداف قرارگاه امام کاظم(ع) عمل کنند، هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: کار فرهنگی زمان‌بر است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از توان و ظرفیت کارشناسان خود، برنامه‌های راهبردی و عملیاتی برای اجرای سه طرح تخصصی ارائه دهند.

فارسی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و تحقق دغدغه مقام معظم رهبری، همه باید پای کار باشیم و به دور از روزمرگی، با وجدان کاری به تاکیدات رهبری لبیک بگوییم، گفت: انتظار داریم صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی در تبلیغات و انعکاس اهداف قرارگاه به ما کمک کنند تا نتیجه بهتری بگیریم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد