تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1400 - 10:33
کد خبر : 129625

مجوزهای برخی از صنایع بزرگ در اردبیل صادر می‌شود

مجوزهای برخی از صنایع بزرگ در اردبیل صادر می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تصریح کرد:  رفع موانع و  مشکلات  بانکی و مالیاتی برخی واحدهای بزرگ

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تصریح کرد:  رفع موانع و  مشکلات  بانکی و مالیاتی برخی واحدهای بزرگ صنعتی بعد از تصویب در ستاد استانی در جلسه ستاد تسهیل ملی نیز مطرح و مجوزهای لازم صادر می‌شود.

بهنامجو  بیان کرد: فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف کاهش مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و حفظ تولید و اشتغال این واحدها است.

وی تصریح کرد: تلاش می‌شود مشکلات و موانع واحدهای فعال در شهرک‌های صنعتی با توجه به شعار سال برطرف شود و در این خصوص حق فعالیت واحدهای همجوار نیز به دلیل بی‌احتیاطی دیگری سلب نشود.

استاندار اردبیل گفت: فعالیت واحدهای خرد در شهرک‌های صنعتی از جمله واحدهای تولید ذغال مشروط به رعایت کلیه ضوابط زیست محیطی است.

افزایش تورم تولید کننده در اقتصاد آمریکارنجش کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد از نبود صنایع تبدیلی و سردخانه؛ ۳۰۰ هزار تن میوه تولیدی کجا می‌رود؟امام‌‌جمعه سنندج: رونق تولید مستلزم توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی است

بهنامجو افزود: میزان آلایندگی و ایجاد مشکل برای  واحدهای همجوار از سوی این واحدها بررسی و در صورت کنترل آلایندگی مجوز فعالیت خواهند داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد