تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400 - 15:18
کد خبر : 129449

بین وعده‌های ما در حادثه سیل و اقدامات عملیاتی فاصله افتاده است

بین وعده‌های ما در حادثه سیل و اقدامات عملیاتی فاصله افتاده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست ستاد استانی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که پیش از ظهر پنج‌شنبه در سالن جلسات ساختمان شهید پرویز سپاه صاحب‌الامر (عج) استان برگزار شد اظهار کرد: مسئلهٔ اقدامات و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست ستاد استانی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که پیش از ظهر پنج‌شنبه در سالن جلسات ساختمان شهید پرویز سپاه صاحب‌الامر (عج) استان برگزار شد اظهار کرد: مسئلهٔ اقدامات و سیلاب در مناطقی از استان به‌صراحت مطرح شده و چیزی بر مردم پوشیده نیست.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: اولین و دومین اقدام ما حضور در میدان، شناسایی و اشرافیت به منطقه بود که اقدامات تعجیلی در این خصوص انجام شد اما اقدام سوم که همان مسئله رسیدگی و عملیاتی کردن درخواست‌های مردم بود به‌طور کامل انجام نشد و مقداری فاصله بین گام دوم و سوم افتاد و مردم همچنان منتظر ما اقدامات ما هستند.

وی افزود: در زمان بحران، ما به‌عنوان مسئول به مردم وعده‌هایی داده‌ایم اما بین اقدام و عمل ما و انتظار مردم فاصله افتاده است چنانچه فصل سرما درراه است و بنا به شرایط وعده‌های ما محقق نشده است که برای این امر باید طی یک‌زمان معین اقدامات لازم را انجام دهیم.

این مسئول ابراز کرد: شهید سردار سلیمانی ویژگی مدیران را در سه محور تعریف کرده‌اند که مدیر باید شجاع، قادر به اقدامات شجاعانه باشد و در نهایت قابلیت مدیریت بحران داشته باشد.

وی گفت: ما باید دشمن را بشناسیم و از اقدامات آن مطلع باشیم زیرا دشمن این‌گونه است که زمانی که ما فعالیت خود را به‌خوبی انجام می‌دهیم تلاش می‌کنند اقدامات ما را کمرنگ جلوه دهند و زمانی که ما نتوانیم فعالیت خود را به‌خوبی انجام ندهیم دشمن تلاش می‌کند دل مردم را خالی کنند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: ما نباید نگران حواشی باشیم. اگر ما فعالیت خود را به‌خوبی انجام دهیم عمل و اقدام درست ما برای عموم قابل‌رؤیت می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: ما در بحث سیل مورد آزمایش قرار گرفتیم و دومین بحث آزمایش ما در جابه‌جایی دولت بود که ما در این آزمایش‌ها لازم است از آبرو و اعتبار خود برای انجام وظایف خود استفاده کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد