تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1396 - 10:11
کد خبر : 12944

امریکایی ها از قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان خشمگین هستند

امریکایی ها از قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان خشمگین هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه، صحبت های اخیر رییس جمهوری امریکا را سخیف عنوان کرد و افزود: این شخص دیوانه در مجمع عمومی سازمان ملل که باید منشا صلح باشد، حرفهایی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه، صحبت های اخیر رییس جمهوری امریکا را سخیف عنوان کرد و افزود: این شخص دیوانه در مجمع عمومی سازمان ملل که باید منشا صلح باشد، حرفهایی پر از خشم مطرح کرد.
وی اضافه کرد: صحبت های اخیر رییس جمهور امریکا ناشی از سبک مغزی و عصبانیت آن از قدرت جمهوری اسلامی ایران است.
وی داعش را ساخته دست آمریکا دانست و گفت: ذات امریکایی ها خبیث و ناپاک است از این رو ما باید آنها را بشناسیم و بشناسانیم.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: کسانی که به شکل ناشایستی در خیابان ها ظاهر می شوند از روی نادانی عمل می کنند از این رو ما باید آنها را امر به معروف و نهی از منکر کنیم.
وی امر به معروف و نهی از منکر را فریضه ای عظیم دانست و افزود: امر به معروف و نهی از منکر به اجتماع و راهی که طی می کند، امنیت می دهد.
امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: باید خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی را برای جوانان بازگو کنیم.
وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید عنوان کرد: ما در مقابل فرزندان این سرزمین مسئول هستیم و باید آنها را به درستی تربیت کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به سالگرد تهاجم امریکا به افغانستان هم اشاره کرد و اظهار داشت: هر جا که ظلمی در حق مردم بیگناه باشد دست امریکای خبیث در کار است.
آیت الله علما همچنین با اشاره به فرمایش های اخیر مقام معظم رهبری در دانشگاه انتظامی گفت: نیروی انتظامی با حضور به موقع خود همواره نظم‌ را در کشور برقرار کرده و جلوی توطئه های دشمن را گرفته است.
وی افزود: نیروی انتظامی همواره با حضور و تلاش شبانه روزی که دارد مایع افتخار کشور ما در جهان است.
امام جمعه کرمانشاه با یادآوری اینکه نظام جمهوری اسلامی متکی به مردم است، گفت: ما به برکت اسلام زیر بار هیچ زوری نخواهیم رفت.
آیت الله علما با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مجلس خبرگان براساس فرمایش های مقام معظم رهبری باید مسیر انقلاب را بررسی کنند.
وی ادامه داد: همه ما در مقابل انقلاب مسئولیم زیرا اگر انقلابی حرکت نکنیم انقلاب ما از بین خواهد رفت.
۷۴۴۵/۸۰۶۶ خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد