تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 14:58
کد خبر : 129295

مساجد اهل سنت شهرستان راز و جرگلان با کمبود امام جماعت مواجه نیستند

مساجد اهل سنت شهرستان راز و جرگلان با کمبود امام جماعت مواجه نیستند

امیر گلی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه به علت شیوع کرونا در شهرستان و نبود امکانات زیر ساختی مناسب فعالیت‌های فرهنگی به سختی انجام می‌شود، اضافه کرد: بخش بسیاری از فعالیت‌ها نیز به توزیع غذای گرم بین نیازمندان، کمک به بیماران کرونایی و… اختصاص پیدا کرد که هیئت‌های مذهبی، خانه‌های قرآن و

امیر گلی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه به علت شیوع کرونا در شهرستان و نبود امکانات زیر ساختی مناسب فعالیت‌های فرهنگی به سختی انجام می‌شود، اضافه کرد: بخش بسیاری از فعالیت‌ها نیز به توزیع غذای گرم بین نیازمندان، کمک به بیماران کرونایی و… اختصاص پیدا کرد که هیئت‌های مذهبی، خانه‌های قرآن و موسسه قرآنی بصیرت و گروه‌های جهادی شهرستان راز و جرگلان در این زمینه خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه ۸۵ مسجد اهل سنت در شهرستان راز و جرگلان فعال است، ادامه داد: تمام مساجد اهل سنت شهرستان دارای امام جماعت هستند و از همین جهت با کمبود امام جماعت مواجه نیستیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در رابطه با مساجد اهل تشیع این شهرستان، گفت: ۲۶ مسجد اهل تشیع در شهرستان راز و جرگلان وجود دارد که متشکل از روحانیون مستقر و هجرت هستند.

گلی با بیان اینکه سه روحانی هجرت در شهرستان راز و جرگلان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: از ۲۶ مسجد مذکور، ۱۶ مسجد فعال هستند و روحانیون هجرت نیز روحانیون غیر بومی هستند که در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: یک روحانی خود استقرار، یک روحانی مستقر، دو روحانی طرح امور مساجد، سه روحانی  اساتید هستند و شش روحانی عقیدتی، سیاسی و طرح صالحین در حال حاضر در شهرستان راز و جرگلان در امور تبلیغی همکاری لازم را دارند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد