تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 10:46
کد خبر : 129242

پذیرش ۵۰ طلبه جدید در مدرسه علوم دینی امام شافعی سنندج

پذیرش ۵۰ طلبه جدید در مدرسه علوم دینی امام شافعی سنندج

سیدعدنان حسینی‌راد، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام در مدرسه علوم دینی امام شافعی سنندج از یکم مردادماه اعلام شد و علاقه‌مندان تا ۱۳ شهریورماه برای ثبت‌نام در این مدرسه علوم دینی فرصت ثبت‌نام داشتند. وی به تعداد ثبت‌نام‌شدگان اشاره کرد و افزود: در این مدت ۱۱۷ نفر از جوانان کردستانی برای ادامه

سیدعدنان حسینی‌راد، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام در مدرسه علوم دینی امام شافعی سنندج از یکم مردادماه اعلام شد و علاقه‌مندان تا ۱۳ شهریورماه برای ثبت‌نام در این مدرسه علوم دینی فرصت ثبت‌نام داشتند.

وی به تعداد ثبت‌نام‌شدگان اشاره کرد و افزود: در این مدت ۱۱۷ نفر از جوانان کردستانی برای ادامه تحصیل در این مدرسه ثبت‌نام کردند که کار سنجش و ارزیابی شرکت‌کنندگان نیز از ۱۳ شهریورماه آغاز شد.

معاون آموزش مدرسه علوم دینی امام شافعی مسجد قبای سنندج از پذیرش ۵۰ نفر طلبه جدید در مدرسه علوم دینی امام شافعی خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۸ نفر بانو و ۲۲ نفر آقا هستند. شرایط پذیرش طلبه در این مدرسه را دارا بودن مدرک دیپلم و سن بالای ۱۸ سال، برخورداری از سلامت روحی، التزام و تعهد به اتمام دوره تحصیلی، تأییدیه اخلاقی و اجتماعی از امام جماعت یا معتمدین مسجد بوده است و همچنین دانش‌آموز و دانشجوی مقطع کارشناسی در این مدرسه پذیرش نمی‌شوند.

حسینی‌راد با اشاره به اینکه در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ در بخش آقایان در پنج مقطع و بانوان در چهار مقطع طلبه پذیرش خواهد شد، افزود: از طلاب شرکت‌کننده آزمون تعیین سطح یا تعیین پایه تحصیلی گزفته می‌شود و در صورت محرز شدن توانایی متقاضیان در پایه تحصیلی پذیرش خواهند شد.

وی به دلایل عدم پذیرش شرکت‌کنندگان در این مدرسه علوم دینی اشاره و اظهار کرد: اشتغال به تحصیل دبیرستان و دانشگاه، عدم اخذ مدرک حداقلی دیپلم و سن بسیار پایین و یا بالا از دلایل عدم پذیرش متقاضیان بوده است.

معاون آموزش مدرسه علوم دینی امام شافعی مسجد قبای سنندج افزود: از تعداد متقاضیان ۲۵ نفر دیپلم، ۲ نفر فوق دیپلم، ۱۸ نفر لیسانس، سه نفر فوق لیسانس، دو نفر دکترا در این مدرسه پذیرفته شدند.

وی در پایان یادآور شد: از تعداد پذیرفته شدگان بانو و آقا مصاحبه گرفته می‌شود و در این راستا آقایان در ساعت ۹ صبح و بانوان ۱۰:۳۰ روز سه‌شنبه، ۲۳ شهریورماه برای انجام مصاحبه به مسجد قبای سنندج مراجعه کنند.

 انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد