تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 9:03
کد خبر : 129218

سرمایه‌گذاران اهلیت‌دار در اولویت حمایت هستند

سرمایه‌گذاران اهلیت‌دار در اولویت حمایت هستند

حمید ملانوری، سه‌شنبه شب ۱۶ شهریور در بیست و دومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: تصمیمات و مصوبات این کارگروه برای کمک به صنعت استان است. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی،

حمید ملانوری، سه‌شنبه شب ۱۶ شهریور در بیست و دومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: تصمیمات و مصوبات این کارگروه برای کمک به صنعت استان است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی تصریح کرد: مهمترین وظیفه کارگروه تسهیل، رفع موانع و مشکلات از مسیر واحدهای تولیدی است و نکته موثر در تصمیم‌گیری‌های کارگروه، میزان پیشرفت و فعالیت واحدها است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: نمی‌شود واحدی در کار سستی کند و به تعهداتش عمل نکند، بعد انتظار کمک و حمایت داشته باشد و رفع مشکلات واحدهای تولیدی، روند تولید شتاب می‌گیرد و اشتغال مناسب ایجاد می‌شود.

وی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را مهمترین مرجع برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی خواند و افزود: در این کارگروه براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و شعار سال به پشتیبانی و مانع‌زدایی از مسیر واحدهای تولیدی می‌پردازیم.

ملانوری خاطرنشان کرد: مسایلی مثل مالیات و تسهیلات بانکی از جمله مواردی است که باید در این کارگروه مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی در بخشی از سخنان خود، به دیدار امروزش با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تهران اشاره کرد و گفت: یکی از مسایلی که در این دیدار مطرح شد، گلایه پیمانکاران از بورسی شدن سیمان بود.

وی افزود: بنا به صحبت‌های امروز، شنبه و یکشنبه هر هفته، به طور مرتب سیمان در بورس عرضه می‌شود و با این اتفاق، قیمت سیمان به ۲۷ هزار تومان کاهش یافت.

در این نشست با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران کل استانی، مشکلات حوزه مالیات و تسهیلات بانکی سه واحد کاشی و سرامیک، آرد و فرآوری سرب و روی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد