تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1396 - 7:06
کد خبر : 12901

نماینده ولی فقیه در استان قزوین: پلیدترین منکر عالم رژیم منحوس صهیونیستی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین: پلیدترین منکر عالم رژیم منحوس صهیونیستی است

   به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قزوین با اشاره به همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس افزود : از امام حسین(ع) می‌آموزیم که امروز امر به معروف

   به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قزوین با اشاره به همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس افزود : از امام حسین(ع) می‌آموزیم که امروز امر به معروف و نهی از منکر از نگاه ایشان حمایت از مظلومان و مبارزه با ستمگران است و بزرگ‌ترین و پلیدترین منکر عالم، رژیم منحوس صهیونیستی است که باید از میان برداشته شود.

وی اضافه کرد : از مکتب اباعبدالله‌الحسین(ع) و از قیام عاشورا می‌آموزیم که نیروهای مسلح خود را با تمام توان در خدمت اجرای حق قرار دهیم.

امام جمعه قزوین افزود: هر چه تحریم‌ها و تهدیدها شدیدتر و بیشتر شوند، ما از امام حسین(ع) یاد گرفته‌ایم که با صلابت و استحکام بیشتری خودمان را در مقابل دشمن مجهز کنیم، بر ایستادگی‌مان استحکام ببخشیم و برای سرکوب دشمن راهی جز آنچه که از امام حسین(ع) آموخته‌ایم نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی گفت :ما به فرمان خدا برای اجرای عدالت در مقابل دشمنان مسلح می‌شویم در حالی که خیلی‌های دیگر برای ظلم، گسترش سرزمین و ثروت‌اندوزی مسلح می‌شوند.

وی اضافه کرد : ما به فرمان خدا حامی همه مسلمانان جهان هستیم زیرا رسول گرامی اسلام(ص) فرمود اگر مسلمانی صدای کمک خواهی مسلمان دیگر و یا حتی غیر مسلمان ستم‌دیده ای را بشنود و به کمک او نشتابد، مسلمان محسوب نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت : باید برای مردم مظلوم و آواره میانمار، سوریه، فلسطین، عراق، یمن و هر کسی که هر کجا گرفتار است احساس وظیفه کنیم زیرا این سفارش و تأکید قرآن است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد