تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 16:35
کد خبر : 128990

مهرواره اوج در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مهرواره اوج در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد رضایی ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهارکرد: در ماه‌های گذشته جشنواره مهرواره محله همدل را با شعار مسجد محله محور و محله مسجد محور برگزار کردیم که نتایج بسیار خوبی داشت. مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد رضایی ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهارکرد: در ماه‌های گذشته جشنواره مهرواره محله همدل را با شعار مسجد محله محور و محله مسجد محور برگزار کردیم که نتایج بسیار خوبی داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در این جشنواره دو هزار مسئله محلات توسط فعالین مساجد شناسایی شد، بیان‌کرد: آثار و برکات این جشنواره باعث شد که آن را با رویکرد دیگری در قالب مهرواره اوج برگزار کنیم.

رضایی ادامه‌داد: از طرف دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اوج گرفتن نهضت مواسات و همدلی تأکید فراوان داشتند که این تأکید نیز از دیگر عوامل راه‌اندازی این مهرواره و در حقیقت لبیک به این فرمایش بود.

وی با تأکید بر اینکه در این مهرواره می‌خواهیم به سمت ارتقاء خدمت رسانی مساجد به عموم مردم برویم، گفت: این مهراوه از ۳۰ مردادماه آغاز شده است و تا ۲۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت تا ظرفیت‌های اجتماعی مساجد فعال شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در راستای این جشنواره اتفاقات مثبتی چون جلب مشارکت مردم، شناسایی روش‌های حل مسئله و شناسایی امامان جماعت فعال صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی ۷۸۳ مسجد و امام جماعت به اوج‌گیری نهضت مواسات لبیک گفته‌اند.

رضایی با بیان اینکه این جشنواره در مساجد شیعه و سنی برگزار می‌شود، بیان‌کرد: بیش از دو هزار و ۸۰ مسجد در خراسان‌جنوبی فعالیت می‌کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد